-34-

1.3K 65 53
                                    

- Kedd -

Louis

Harry a derekamat ölelve alszik mögöttem. Az egyik kezem a párna alá csúsztatva, a másik az arcom mellett. A takaró a mellkasunkig van felhúzva.

- Jó reggelt, drágáim! Ki az ágyból - lép be a szobába Anne, mire lassan nyitogatni kezdem a szemeim. - Látom este is volt játék - nevetgél és felhúzza a redőnyt.

Megfordulok és Harry mellkasához bújok folytatva az alvást. Felhúzom magunkon a takarót és az egyik lábam átdobom a derekán, mire Harry kezei a fenekemre csúsznak.

- Fiúk! Ébresztő - tapsikol vidáman, mire Harryvel egyszerre kezdünk nyöszörögni. - Látom, megértitek egymást - kuncog.

- Anyaa! - hisztizik Harry, majd nyom egy puszit a homlokomra.

Csukott szemmel bújok közelebb hozzá.

- Na, fiúk, gyerünk, elkéstek - folytatja Anne az ébresztgetést. - Mit kértek reggelire? - kérdezi kedvesen.

- Anyu, kérlek, halkabban - motyogja Harry, mire kuncogni kezdek. - Lounak egy kávét, ha csinálsz az életmentő lenne, én pedig egy teát szeretnék - teszi hozzá.

- Persze - nevet fel Anne.

- Köszönjük - ölel át szorosan Harry a válasza közben.

Anne itthagy minket, mire felnézek Harryre.

- Életmentő? - kérdezem visszatartott nevetéssel.

- Igen - bólint. - Neked is és nekem is - teszi hozzá, mire hangosan felnevetek.

Fölém mászik és megcsókol. Hümmögve vezetem a kezeim a hajába és végigsimítok a nyelvemmel az alsó ajkán. Elszakad tőlem, majd szemembe nézve elmosolyodik.

- Na, gyere te szexi félisten - húz fel.

- Az inkább te vagy, szóval hagyd abba - ölelem meg, mire az ölébe húz.

- Gyönyörű vagy, babám - karol át, én pedig a mellkasára hajtom a fejem. - Fogadd el! - teszi hozzá belepuszilva a hajamba.

- Te vagy gyönyörű - suttogom. - Néztél már tükörbe?! - kérdezem felháborodva.

- Igen..? - válaszol felhúzva az egyik szemöldökét.

- És még egyszer sem ájultál el magadtól?! - kérdezem meglepetten.

- Öhm.. Nem - kezd nevetni.

- Hmm... Fura - vonom meg a vállam, mire röhögve dől hátra, én pedig csak nézek rá a lábán ülve. - Hmm... Fura - jelentem ki, majd elnevetem magam.

Miután Harrynek sikerült megnyugodnia, mindketten felöltözünk és elindulunk a konyhába, ahol már vár minket a friss kávé és tea. Felülünk a bárszékekre és beszélgetve fogyasztjuk el az italainkat. Robin lép be a konyhába kómásan, mire egyszerre kapjuk rá a fejünket. Csendben figyeljük, ahogy csinál magának egy kávét, majd leül az asztalhoz.

- Öhm... - fordulok Harry felé kérdőn, mire megrázza a fejét.

- Na, fiúk - jelenik meg előttük Anne és a meglepetéstől összerezzenek kilöttyintve egy kis kávét.

- Bocsánat - nyúlok egy szalvétáért.

- Semmi baj - kapja ki a kezemből. - Szóval, arra gondoltam - kezd fecsegni, miközben feltörli a kávét. - Hogy a hétvégén kimehetnétek a nyaralóhoz körbenézni - mosolyog ránk.

I Can Wait For You (L.S.) Where stories live. Discover now