-09-

1.3K 68 37
                                    

Louis

Borzasztóan elfáradtam.

- MI VAN? - kérdez meg Katy, miután elmeséltem neki és Liamnek, hogy Harryvel táncoltam.

Mindketten leesett állal próbálják feldolgozni, pedig még nekem sem sikerült. Elgondolkodva ülünk a kanapén, csendben. Ők nem tudnak mit mondani, én meg nem akarok megszólalni.

- Hallottam, hogy a húga megkérdezi, hogy a pasija vagy-e - töri meg a hosszúra sikeredett, már-már kínos, csendet Kat.

Ha az előbb meg voltam döbbenve, erre az érzésre ki kell találni egy új szót.

- Azt hiszem, legközelebb én is megyek veletek - jegyzi meg Liam kábultan.

- Hosszú volt a nap, én lefekszem - mondom, majd jó éjszakát kívánva, az ágy felé veszem az irányt.

Már betakarózva, kényelmesen elhelyezkedve élvezem az ágyam, amikor megpittyen a telefonom az ajtó mellett. Dühösen kikelek az ágyból, hogy megnézzem ki az. Az ajtó mellett állva olvasom el az üzenetet.

H:Alszol már?

Lehuppanok a földre.
Most mit válaszoljak? Hogy próbáltam, de rám írtál és most egy csepp álmosság sincs a szememben?

Lo:Nem

Két másodperc múlva érkezik a válasz.

H:Van kedved játszani vmit?

Most vagy nagyon gyorsan ír, vagy tudta, hogy ébren vagyok és csak arra várt, hogy a küldés gombra kattinthasson.

Lo:Mit?
H:Kérdés-válasz. Kérdezek, válaszolsz, te kérdezel, válaszolok.
Lo:Oké, kérdezz!

Kíváncsian várom az első kérdését, de közben félek is.

H:Kedvenc film?
Lo:Halálos iramban. Te is válaszolsz a kérdéseidre?
H:Igen (Marvek filmek) és ezzel el is lőtted a kérdésed :)
Lo:Héé! Ez nem ér!!

Hangosan felnevetek a szobában.

H:Jó, legyen. Kérdezhetsz még egyet. :p
Lo:Kedvenc ital?
H:Sprite
Lo:Fúúj :) A Fanta a best!
H:A Sprite a világ legjobb itala!! Hogy gondolod, hogy csak úgy lefújjozod? :)
Lo:Te kérdezel! :)
H:Terelsz, te kis sunyi :) Van tesód?
Lo:Van egy bátyám. De ez így nem ér, én tudom, hogy van egy húgod!
H:Jogos! Akkor kérdezek mégegyszer :)
Lo:Nem, nem!
Lo:Én jövök!
Lo:Nem vagy álmos?
H:Nem, de ha te igen, akkor menj aludni! :)
Lo:Akkor én megyek.. Szia! Jóéjt!
H:Neked is :)
Lo: :)

Addig nézegetem az üzeneteinket, míg az ajtó mellett, a földön fekve, elnyom az álom.

- Kedd -

Fáradtan, nyúzottan és fájdalmasan ébredek. Realizálom, hogy a padlón fekszem. Legszívesebben rá nyomnék a szundi gombra, de kénytelen vagyok felkelni, mivel tegnap este nem zuhanyoztam le. Sietve keresek valami suliba felvehető ruhát és futok a fürdőbe. A meleg víztől hamar felébredek. A zuhany alól rohanok egy kávéért, már felöltözve, és be is kapok valami kaját. Liam és Katy a nappaliban már készen vannak és rám várnak.

I Can Wait For You (L.S.) Where stories live. Discover now