-Több, mint egy hónappal később -
- Szerda -Louis
Már egy hónapja nem beszéltünk Harryvel. Vagyis, de egyszer. Fakton, amikor párbeszédet gyakoroltunk. Szóval az nem olyan. Mindennap hívott, üzent és a suliban is próbált beszélni. Én meg... Én meg nem. Tudom, hogy gyáva vagyok.
A legtöbbször Katyvel és Liammel vagyok. Próbálják elterelni a figyelmem kevés sikerrel. Egyre nehezebben bírom Nélküle. Hogy őszinte legyek, magam sem tudom, mit csinálok vagy kit is büntetek.- Louis, ébren vagy? - kiabál Liam.
Nagyot sóhajtva kibújok a takaró alól teljes készültségben. Amióta nem beszélünk Harryvel, hajnalban kipattannak a szemeim és a reggeleim gondolkodással töltöm.
Megdörzsölöm az arcom és a táskám felkapva indulok a konyhába, hogy megigyak egy jó, erős feketét.- Ébren - morgom a folyosón sétálva.
Hallom Liam halk nevetését a konyhából.
- Ne röhögj! - mondom és levágom magam egy székre, majd a kezembe nyom egy kávét.
- Sohaa - teszi fel a kezeit mosolyogva.
- Katy jön ma? - kérdezem, aztán belekortyolok az italomba.
- Nem, Niall viszi - válaszol, mire csak bólintok.
Na, igen. Amíg mi, Harryvel egyre távolabb vagyunk egymástól, ők egyre közelebb egymáshoz. Katy teljesen ki van nyílva. Nagyon szerelmes és gyakran ábrándozik. Egyébként látszik, hogy mennyire szeretik egymást.
Befejezzük a kávézgatást, majd az előszobában felvesszük a cipőket, aztán kilépünk az októberi hűvösbe. Liam kocsijába beülve, feltekerem a fűtést. Amikor Katy nem jön velünk, én ülök az anyóson. Egyébként hátul szoktam.- Akkor jössz pénteken? - kérdezi, miután elindulunk.
Értetlenül megrázom a fejem, mert fogalmam sincs, hogy miről beszél.
- Hova is? - nézek rá érdeklődve, mire felnevet.
- A halloween-i sulibuliba - válaszol mosolyogva. - Azt mondtad, szerdáig eldöntöd - pillant rám mindenttudóan, mire nagyot sóhajtva a hajamba túrok.
- Nem tudom, nem - mondom, aztán észreveszem, hogy Liam pimaszul vigyorog. - Mi van? - kérdezem.
- Semmi, semmi - rázza meg a fejét és mielőtt szólhatnék egy szót is, folytatja. - Szerintem gyere el! Bajod nem lehet. Ha nem érzed jól magad, hamarabb hazajövünk, oké? - alkudozik.
- Oké - legyintek beletörődve, mert úgyis az lesz, amit ő akar. - De be is kell öltözni - nyavajgok.
- Hát, igen - bólint mosolyogva.
- Most komolyan?! Téged egyáltalán nem zavar?! - hitetlenkedem, mire röhögve megrázza a fejét.
***
Katyre várunk, aki elszaladt mosdóba tesi előtt. Van egy fura szokása, hogy az öltözőben lévőkbe nem teszi be a lábát, de ő sem tudja, miért.
A folyosón a hátamat a falnak döntve várakozok. Liam járkál előttem. Mit idegeskedik? Csak tesire megyünk.- Kat, gyere már! - kiált fel, majd egy perccel később nyílik az ajtó.
- Liam - szólal meg fenyegetően. Visszatartott röhögéssel figyelem, ahogy a fiú hátrálni kezd. - Te idefigyelj! Ha nem hagyod, hogy nyugodtan elvégezzem a dolgom, esküszöm neked, hogy megverlek - mondja komolyan, mire akaratlanul felnevetek.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...