-Péntek-
Louis
Tegnap direkt nem állítottam ébresztőt, már magától kipattan a szemem hatkor. Pontosan ugyanabban a helyzetben találom magam Harryvel, ahogy este elaludtunk. Nem csoda, hogy zsibbad az egész karom.
Lassan felemelem a fejem és Harryre nézek. Arcán nyugodtság tükröződik és teljesen ki van simulva a bőre. Mosolyogva észlelem, hogy még álmában is erős. Karjai még mindig engem ölelnek. Visszahajtom a fejem a mellkasára és csak bámulok magam elé vigyorogva.Halk duruzsolást hallok, majd lassan nyílik az ajtó. Katy, Liam és Niall lép be egy-egy fakanállal és lábosfedővel.
- Meg ne próbáljátok! - suttogom rájuk nézve, mikor rájövök, mit akarnak.
Annyira megijednek, hogy elejtik az eszközöket, amik hangos csattanással érnek földet. Harry mozgolódni kezd alattam.
- Bazdmeg! - suttogom motyogva és homlokom a göndör mellkasára teszem.
- Ezt ti sem gondoltátok komolyan, ugye? - szólal meg Harry rekedt hangon.
- Aludj vissza! - nézek rá és adok egy puszit az állára.
Lemászom róla és intek a többieknek, hogy menjenek ki. Felülök mellette és megfogom a kezét.
- Itt maradsz? - kérdezi álmosan.
- Nem, de hétkor visszajövök, oké? - válaszolok mosolyogva. - Megyek, lecseszem őket - teszem hozzá.
Egyébként ezt egy percig sem gondolom komolyan.
- Nem fogod megcsinálni - bólogat szórakozottan.
- Nem, tényleg nem - mondom, mire mindketten felnevetünk.
Lehajolok hozzá és megcsókolom.
- Hagylak aludni - engedem el és elindulok az ajtó felé.
- Szeretlek - hallom meg Harryt mögöttem.
- Szeretlek - súgom vissza az ajtóból mosolyogva.
Becsukom az ajtót. Végig futok a folyosón és a nappaliba rohanok. Mindhárman a kanapén ülnek, amikor berontok hozzájuk, majd rájuk ugrok. Katy mindig is ölelkezős volt, ő rögtön visszaölel. Liam is, mert ő már megszokta, hogy vannak kirohanásaim. Végül Niall is megadja magát.
- Louis - szólít meg Niall. - Ez nem Harry pulcsija? - érdeklődik mosolyogva.
- De - bólintok zavartan és beülök Liam és Katy közé.
A fejem a lány vállára hajtom és a kezemre húzom a pulcsit.
- Nagyon érződik rajtad Harry - kuncog Kat.
- Rólam van szó? - jelenik meg álmosan Harry, a nappaliban, egy szál alsóban.
Visszafojtott mosollyal nézem. Katy a szeme elé kapja a kezét és egy „juj" hangot hallat. Liam és Niall csak furán nézik.
- Miért nem alszol? - kérdezem mosolyogva.
Tíz perce sem hagytam ott.
- Hiányoztál - mondja aranyosan.
- Fujj, de nyálasak vagytok - szólal meg Niall vigyorogva.
- Ne legyél féltékeny, te is hiányoztál - mondja Harry komolyan, mire Niall kinyújtja a nyelvét.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...