- Vasárnap -
Harry
- Kapcsold már ki - motyogom csukott szemmel és a fejembe nyomom a párnát.
- Mit? - kérdez vissza Louis szintén nyöszörögve a takaró alól.
- Az ébresztőd - nyögök fel álmosan.
- Nem megy az ébresztőm - válaszol nyugodtan és folytatja az alvást, mint én.
A következő pillanatban mindketten egyszerre ülünk fel az ágyban.
- Valaki csenget - nézünk egymásra.
Kapkodva kelünk ki az ágyból és futás közben kapjuk magunkra az alsóinkat, mert meztelenül mégsem nyithatunk ajtót. Este egymásnak estünk. Legyen elég ennyi magyarázat.
A fürdőbe gyorsan beszaladok, majd a köntöseinkkel jövök ki. Az enyémet magamra kapom, Louisnak pedig odadobom az övét. Együtt szaladunk a bejárati ajtóhoz, miközben a nappaliban és az előszobában kapcsolgatjuk fel a villanyokat. Az előszoba tükörben látom, hogy úgy nézek ki, mint, aki most kelt fel. Ez mondjuk igaz is. Louis kinyitja az ajtót és Liam áll velünk szemben.- Sziasztok - int mosolyogva. - Umm felkeltettelek titeket? - kérdezi elhúzott szájjal.
Louisval mindketten sokkolva állunk az ajtóban. Megrázom magam, hogy egy kicsit összeálljon a kép.
- Liam, reggel fél nyolc van, szerinted ébren voltunk?! - kérdezek vissza értetlenül.
- Ne haragudjatok - szabadkozik azonnal. - Visszajöjjek később? - ajánlja fel, mire megrázom a fejem.
- Dehogyis, mostmár gyere be! - hívom be a lakásba, majd becsukom utána az ajtót.
- Szerettem volna beszélni veletek - áll meg a kanapé előtt.
Mi, Louisval, leülünk. Sőt, Louis el is fekszik a kanapén, lábát az ölembe rakva.
- Figyelünk - mondja Louis megnyugtató hangon.
Mindketten tudjuk, hogy Liam valószínűleg a Zaynes ügyről fog beszélni, de azért úgy teszünk, mintha nem tudnánk semmit.
- Tőmondatokban fogom elmondani, mert kicsit ideges vagyok miatta - hadarja el, mire bólintunk. - Meleg vagyok. Zayn elhívott randizni. Igent mondtam - mondja el olyan gyorsan, hogy alig értem, amit mond.
Louis hirtelen felül, emiatt majdnem lerúgja a fejem, de még időben hátrébb dőlök.
- Meleg vagy? - kérdez vissza Louis hitetlenkedve.
- Úgy néz ki, aha - válaszol Liam zavartan.
- Oké, és miért nem mondtad el? - érdeklődik, majd hátradől, én pedig átdobom a karom a válla felett.
- Én sem vallottam be magamnak, és azután, hogy te elmondtad... Nem is tudom, furának éreztem volna, ha én is elmondom, hogy amúgy én is pasiznék - húzza el a száját, mire elnevetem magam Louisval együtt.
- Elmondhattad volna, de így már megértem - bólint Louis.
- A másikról meg tudtunk - szólalok meg.
- Mi? Honnan? És nem is haragszotok? - kapkodja a tekintetét kettőnk között.
- Zayn megírta - válaszol Louis.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...