-26-

1.2K 62 36
                                    

- Péntek -

Louis

Kivagyok már a hajnali ébredésektől. Hiányzik mellőlem Harry. Próbálok visszaaludni, de nem megy. Csak vergődöm az ágyban. Mikor megunom, idegesen ülök fel. Lerántom magamról a takarót és felállok. A szekrényhez lépek és kiveszek random egy pulcsit meg egy nadrágot. Felöltözöm, majd a konyhába indulok.

- Reggelt - köszön Liam álmosan.

- Mmm - morgok köszönésképpen.

Katy Niall ölében ülve öleli a fiú nyakát és a fejét az övére hajtja. Niall a lány derekát karolja át és csukott szemmel bújik Katyhez. Elmosolyodom, ahogy végignézek rajtuk, majd rögtön a kávéfőzőhöz lépek. Csinálok magamnak egy kávét, majd felülök a pultra.

- Miért nem alszotok? - kérdezem a feketém kortyolgatva.

- Izgulok - válaszol Niall, mire meglepődve nézek rá.

- Miért? - érdeklődöm.

- Öhm... Aa... A díszítés miatt - mondja elgondolkodva, aztán segítségkérően pillant körbe.

- Ööö, hogy szép legyen - vágja rá Liam.

- Ti tudtok valamit, amit én nem, ugye? - kérdezem mindhármukon végignézve, mire hevesen rázni kezdik a fejüket. - Persze... - motyogom a bögrémbe és lehúzom a maradék italom.

Pont elkapom, ahogy Liamék elhúzott szájjal néznek össze, olyan úristenmajdnemlebuktunk fejjel. Mi folyik itt?
Berakom a mosogatóba a bögrém.

- Délután elmosogatok én - jelentem ki Liamnek címezve a szavaim.

- Nem, délután elmegyünk jelmezt venni - vigyorog rám.

- A francba már - reagálok és hátrahajtom a fejem, mire mindhárman felnevetnek.

- Na, menjünk díszíteni! - csapja össze a tenyerét Katy, majd felugrik Niall öléből és kitáncikál a konyhából.

Niall mosolyogva figyeli.

- Az én barátnőm - jelenti ki büszkén.

- Hát azt nem tudjuk, hogy most elgondolkoztál ezen vagy csak örülsz annak, hogy hülye - mondom mosolyogva, mire Liammel felnevetünk.

- Haha - válaszol gúnyosan, de ő is nevet.

Mindhárman elindulunk az előszobába, ahol Katy már készen vár minket.

- Menjünk gyalog, légyszii, légyszi - kérlel ugrálva.

Én csak megvonom a vállam, hogy nekem mindegy. Liam is bólint, neki is oké. Niall csak értetlenül nézi.

- Van egy gyönyörű kocsid és te gyalog akarsz menni... - gondolkodik el. - Értenem kéne? - kérdezi tőlünk.

- Női logika - vágja rá Liam.

- Csak engedd el! - mondom Liammel egy időben.

- Az lesz a legjobb - válaszol nekem, majd a lányra kacsint.

Kilépünk a bejárati ajtón az októberhez képest talán túl hidegbe. Niall és Katy mennek elől, egymás kezét szorongatva. Liam és én mögöttük sétálunk lassan, fagyoskodva.

- Örülök, hogy beszélni akarsz Vele - szólal meg hirtelen, a semmiből, Liam.

- Én is - bólintok.

- Mindketten megérdemlitek, hogy legalább megbeszéljétek - néz rám egy pillanatra.

- Igazad van - értek egyet.

I Can Wait For You (L.S.) Where stories live. Discover now