-36-

1.2K 56 13
                                    

- Szerda -

Harry

- Harry - suttog Louis kifésülve az arcomból egy kósza tincset.

- Nem - nyöszörgök és a másik oldalamra fordulok.

A takaró csücskét ölelem magamhoz. Louis átöleli a derekam és a nyakamat kezdi puszilgatni.

- Fel kell kelni - suttog az oldalamat cirógatva a pólóm alatt.

- Nem akarok - hisztizek csukott szemmel és próbálok arrébb menni.

- Harry, le fogsz esni - figyelmeztet kuncogva.

Visszafordulok a hátamra és, a kintről beáradó hajnali napsugarak miatt, hunyorogva ránézek. Törökülésben ülve figyel engem, mosolyogva. Az egyik kezem a fejem alá teszem.

- Mi újság? - kérdezem mosolyogva.

- Hmm... Nem sok - rázza meg a fejét kuncogva.

A csuklóját megfogva rántom magamhoz, amit nevetve hagy.

- Tudod... Most, hogy felkeltettél, azt hiszem, megbüntethetlek - nézek rá pajkosan.

- Tessék?! - kérdez vissza hevesen, mire azonnal átfordítom magunkat és csikizni kezdem.

Nevetve, kapálózva és rúgkapálva próbál szabadulni. Kirúgja alólam a térdeimet, mire ráesek. A szemébe nézve támaszkodom a feje mellett. Lepillant a számra, majd nagyot nyel. Az arcomat megfogva csókol meg. A lábait szétnyitva, közéjük térdelek a csókot meg nem szakítva. Imádom a száját. Levegő hiányában kénytelenek vagyunk elválni, de csak egy pillanatig tart, mert azonnal egymás után kapunk.
Hangos dörömbölés miatt ijedten ugrunk szét.

- Ki ez?! - kérdezem inkább magamtól, mintsem tőle, mert nem hiszem, hogy tudna választ adni.

Felkönyököl és értetlenül megrázza a fejét jelezve, hogy fogalma sincs. Lemászom az ágyról és úgy, ahogy vagyok - boxerben és pólóban, mert nem volt már tegnap energiám levetkőzni - az ajtóhoz indulok. A dörömbölés nem csitul, sőt, mintha egyre erősebben ütné az ajtót a másik oldalon álló. Megfogom a kilincset és hirtelen kinyitom a bejárati ajtót, miután elfordítottam a kulcsot a zárban.

- Kiütöd az ajtót, ember! - kiáltok rá hevesen, majd visszaugrom Niall, Katy és Liam vigyorgó arcának látványától.

- Édes, szerelmes madárkám! Hol a párod? - szórakozik Niall, mire unottan megforgatom a szemeim.

- A fészekben - szólal meg mögöttem Louis ironikusan.

Niall lazán besétál a lakásba Katyt vonszolva maga után. Biccentek Liamnek, hogy nyugodtan jöjjön be ő is. Louis megöleli Katyt, majd összepacsizik Liammel is. Álmosan megdörzsölöm a szemeimet, majd Louishoz megyek. Rákulcsolja az ujjait a kezemre.

- Csinálnál nekem egy kávét? - kérdezi a fülembe suttogva, aztán nyom egy puszit az arcomra.

- Persze - adok neki én is egy puszit.

Elengedem a kezét és a konyhába indulok. Miközben lefőzőm a kávéját, bekapok egy szelet csokit. A kész, forró feketét a nappaliba viszem, ahol a kanapén ülve beszélgetnek a többiek. Louis kezébe nyomom a kávét, mire a pólóm nyakát megragadva a szájára húz.

- Mindjárt jövök - simítom meg a kézfejét, mire mosolyogva bólint.

A hálószobánkba megyek. Tudom, hogy nem fog ennek örülni Lou, de beugrom az ágyba, betakarom magam és becsukom a szemeim, miután kényelmesen elhelyezkedtem a hasamon.
Öt perc sem telik el, nyílik az ajtó.

I Can Wait For You (L.S.) Where stories live. Discover now