- Aznap éjjel -
Riadtan és izzadva ébredek az éjszaka közepén. Még mindig a kanapén fekszem, de Liam és Katy sehol. Valószínűleg ők is elmentek aludni. Szinte biztos, hogy Kat is itt van, mert Li nem hagyta volna, hogy ilyenkor haza menjen.
Körbenézek, hátha meglátok egy órát vagy a telefonom. Reszketek és hideg van. Jobban magamra húzom a takarót. Nagyon fáj a hasam. Iszonyúan görcsöl.
A fejem mellett találom meg a mobilom. 1:30 van.- Bazdmeg! - kiáltok fel és rohanok a mosdóba. Majdnem beleesek a wc-be a lendülettől.
Tudtam, hogy hányni fogok.
- Louis! Baszki! Hozok vizet - lát meg Kat és elszalad vízért. - Liam! Kelj fel! Siess! - kiabál.
Hallom, ahogy Liam elkezd rohanni.
- Mi történt? - kérdezi hangosan rohanás közben.
- Menj be Louishoz a fürdőbe, mindjárt megyek én is!
Olyan hirtelen érkezik hozzám, hogy meg kell kapaszkodnia az ajtóban, hogy ne csússzon el.
- Úristen, Lou! - esik le mellém - Nagyon sápadt vagy! Nem esett jól a pizza, igaz? - bólintok.
Még mindig remegek és visszahajolok a wc-hez. Közben Kat is visszaér.
- Itt a víz, idd meg! Lassan! - elkezdem inni lassan, ahogy kéri, de a felénél nem jutok tovább, mert újra elhányom magam.
- Menjetek vissza aludni! - szólalok meg erőtlenül és elsírom magam.
- Dehogy megyünk! Segítünk! - szól közbe a lányka könnyes szemekkel. Nem akarom, hogy sírjon és fáradtak legyenek!
- Ne sírj, csak rosszabb lesz! - simogat a hátamon - Liam, nyissunk ablakot! Hagy szellőzzön egy kicsit a fürdő és Louis is - a végén fáradtan elneveti magát.
- Lélegezz mélyeket Lou! - próbál segíteni Liam, miközben kinyitja bukóra az ablakot. Nagyon szeretnék normálisan levegőt kapni, de annyira fázom, hogy nem megy. Ráadásul öklendezem is.
- Csukjuk be, kérlek! - nézek Katre vörös szemekkel, remegve. - Nagyon hideg van...
- Hozok neked egy pulcsit, de nem csukjuk be. Kell neked egy kis friss levegő - mondja Kat és elmegy.
Liam leül mellém
- Becsukod? - kérdezem reménykedve.
- Nem..- Kérlek!
- Nem, Lou! Nagyon rosszul nézel ki!
- Ezt eddig is tudtuk - morgom, és megint elhányom magam.
- Tudod, hogy nem úgy gondoltam! És ilyet meg ne halljak még egyszer, mert én is meghánytatlak, de az jobban fog fájni! - mondja mérgesen.
Ránézek és látom, hogy a szemei mosolyognak.
- Kösz, bazdmeg! Faszfej - és nehezebben, mint terveztem, elnevetem magam.
- Csak a végét hallottam a beszélgetésnek. Ne akard már jobban meghánytatni - nevet Katy és odaadja a pulcsit. Liam is elkezd nevetni.
- Örülök, hogy ilyen jól szórakoztok rajtam - forgatom meg a szemem félmosollyal az arcomon.
- Meg kéne próbálnod felállni és vissza menni aludni. Az lehet segítene. Kialszod magadból. Holnap még nincs suli, bár gondolom nem sok kedved lenne menni - magyaráz Katy.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...