- Csütörtök -
Harry
- Hazzy - hallok halk susogást félálomban. - Hazzy - ez a húgom.
Felülök az ágyban és az ajtóra nézek. Ott toporog, nem jön be.
- Miért nem jössz be? - kérdezem a rekedttes, reggeli hangomon.
- Bejöhetek? - kérdez vissza a macijával a kezében.
Az csak akkor van nála, ha szomorú vagy fél valamitől.
- Persze! Miért ne jöhetnél? - érdeklődöm megzavarodva.
Az ágyamhoz fut, felmászik rá, mire magamhoz húzom. A mellkasomhoz bújik a maciját szorongatva, én pedig erősen a karjaimba zárom. Becsukja a szemét, aztán magunkra húzom a takarót.
- Mi a baj, hugi? - kérdezem aggódva.
- Miért nem mondtad el, hogy összevesztél a táncos fiúval? - mondja el a problémáját.
Hirtelen fojtogató érzés fogja el a torkom. Nem számonkérő a hangja, csak csalódott. Mint, ahogy Louis volt a veszekedésünknél. Jobban fáj a csalódottság, mint a harag.
- Ne haragudj! - kérek rögtön bocsánatot.
- Nem haragszom, Hazzy - bújik közelebb.
- Honnan tudsz róla? - kérdezem kíváncsian. - Anya mondta? - feltételezem.
- Ő hozott tegnap haza táncról - válaszol. - Megígérte, hogy beszélni fog veled - jelenti ki.
Nem hiszem el. Mi van?! Biztos, hogy Vicky ígértette meg Vele.
- Tényleg? - meglepetésemben csak ennyit tudok kinyögni.
- Igen. Elértem, hogy kimondja, megígéri - felel nyugodtan.
- Megfenyegetted? - kapom fel a fejem.
- Dehogy - nevet fel. - Csak mondtam Neki, hogy ígérd meg - meséli.
- És belement? - lepődök meg most még jobban.
- Igen - bólint. - És az ígéret szép szó... - kezdi, majd várakozva rám néz.
- Ha betartják úgy jó - fejezem be és mosolyogva nyomok egy puszit a homlokára. - Imádlak hugi - mondom kedvesen.
- Tudom - válaszol vigyorogva.
- Tessék? - nevetek fel. - Igen, hugi? Tudod? - kérdezem és csikizni kezdem, ahol csak érem.
- Bocsi, bocsi, Hazzyyyy, szeretlek, bocsii - kapálózik visítva.
Apa nyit be a szobámba.
- Már megint szivatod a húgod? - kérdezi mosolyogva.
- Csak játszunk - mondom és lefogom a kiscsajt.
- Ne késs el a suliból! - szól rám engedékenyen, mire mosolyogva bólintok, majd kilép az ajtón.
Újra a húgomra nézek. Ártatlanul, mosolyogva pislog rám.
- Imádlak, Hazzy, tudod - jelenti ki, majd a nyakamba ugrik.
Szorosan megölelem, aztán az ölembe véve indulok le az emeletről. Anyát a konyhában találom, ahol éppen reggelit csinál.
- Baszki, ma fakt van - kapok észbe és lerakom a húgom, majd visszarohanok az emeletre.
Magamra kapok valami ruhát, nem is figyelem, mit veszek fel. Rohanva közlekedem a szobám és a fürdő között, majd amikor mindennel végzek, lefutok a lépcsőn.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...