- Hétfő -
Louis
- Na, ti is megtaláltatok a sulit - üdvözöl minket Niall röhögve a faktunk után és Katy a nyakamba ugrik, mire elengedem Harry kezét, hogy vissza tudjam ölelni.
- Szia, kislány - szorítom magamhoz és beszívom a hajának az illatát.
- Hiányoztál, faszfej - suttogja a fülembe.
- Új samponod van? - kérdezem mosolyogva.
- Uuuuuu, igen, tetszik? - ugrik el tőlem és nevetve megrázza a haját.
- Aha, jó illata van - mosolyodom el.
Niall hozzám lép és összeölelkezünk mi is, közben Katy Harryt fojtogatja az ölelésével.
- Jobban vagy már? - kérdezi Niall megütögetve a vállám.
- Tökéletesen - bólintok vigyorogva. - Gyere ide, Kat - húzom magamhoz és átdobom a karom a válla felett, a lány pedig a derekam köré fonja a kezét.
Így indulunk fel a lépcsőn. Harry és Niall mögöttünk beszélgetve jönnek.
- Mi újság veletek? - kérdezem suttogva Katyt a fejének döntve az enyémet.
Elvörösödik és felnéz rám. Vigyorogva nézek a világosbarna szemeibe, mire elkuncogja magát.
- Nem ér kibeszélni - szólal meg Niall kacsintva.
- Honnan tudod, hogy rólad beszélnek? - kérdezi Harry kíváncsian.
- Nézz már Katsre, akkor vörös ennyire, mikor rólam vagy rólunk van szó - mosolyog a lányra.
- Jól vagyunk - fordul vissza zavarban Katy hozzám és folytatjuk az utunkat a termeinkhez.
- Igen, hallom - lököm meg a csípőmmel. - Elég jól kiismert - vigyorgok, mint egy idióta.
- Néha úgy érzem, jobban ismer, mint én magamat - bólint elhúzva a száját, aztán elneveti magát. - Mi a szar?! - kiált fel, amikor észreveszi Liamet és Zaynt.
- Ssss, ne kiabálj, hülye - ütöm meg a fejét óvatosan, aztán elengedem és Harryhez lépek. - Rám figyelj! - szólok rá.
- Rád figyelek - fordul felém, mire elmosolyodom. - Nem lesz baj, tudom - bólint olvasva a gondolataimban.
- Ezt akartam mondani - kuncogok.
- Tudom - jelenti ki.
- Sziasztok! - integet Liam a folyosó másik végéből, mire mi, Harryvel visszaintünk, de Katy és Niall csak lesokkolódva állnak.
- Elmesélek mindent - rúgja bokán Harry Niallt, mire ő csak kábultan bólint.
- És én?! - kérdezi Katy felháborodva.
- Neked, majd én és Liam, oké? - válaszolok halkan, mert Liamék elindultak felénk.
- Sziasztok - köszön újra mosolyogva Liam.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...