- 5 évvel később -
Louis
Reggel hét óra van és Harry mindjárt indul dolgozni. Egy hatalmas cég feje. Az esküvőnk után indította el a saját vállalkozását és már az első évben óriási sikerei voltak. Még mindig csak ível felfelé. Ruhákkal foglalkozik. Mi mással dolgozna?! Tervez, modellkedik és fotóz. Nagyon sikeres. Rengeteg híres emberrel dolgozik együtt, sok befutott divattervező kér tőle tanácsokat. Nagyon büszke vagyok arra, hogy ilyen csodálatos férjem van.
A kanapén ülve várok rá. Hatalmas házunk van. Szerencsére meg is engedhetjük magunknak és én sem akadok ki rajta, mert én is elég jól keresek a tánccal. Bár most egy ideig pihenek. Az esküvőnk után szinte azonnal megtaláltuk ezt a házat, ezen a kis eldugott környéken és azonnal bele is szerettünk. Tökéletesnek találtuk. Még mindig az. Van egy nagy nappalink, egy konyhánk, két vendégszobánk, szintén két fürdőszobánk - egy a földszinten, egy az emeleten - és három hálószobánk. Az emeleten berendeztünk egy szobát edzőteremnek, ahol mindketten sokat vagyunk. Én sokat táncolok ott, Harry általában súlyzózik vagy fut és szoktunk együtt jógázni is. Főleg mostanában...
Itt a nappaliban van egy kandallónk is. Hatalmas vágyam volt, hogy legyen kandallónk és van. Egy kép is van rajta kettőnkről. Az esküvőnk napjáról, amikor felhúzzuk egymás ujjára a gyűrűt. Görögországban tartottuk meg a lagzit, a tengerparton. Mi fehérben voltunk, mindenki mást pedig arra kértünk, hogy kékben vagy zöldben legyenek. Csak mi ketten tudjuk, miért ezt a két színt választottuk. A szemeink színe miatt. Mindketten úgy gondoltuk, hogy ez lehet a legintimebb és egyszerre a leglátványosabb gesztusunk egymás felé. Imádtuk minden egyes pillanatát az esküvőnek. Harry tanúja Niall lett - egyértelműen - én pedig Liamet választottam. Katy és Vicky pedig a koszorúslányaim lettek. Végül a szüleimet is meghívtuk. Nagyon sokat beszélgettünk arról, hogy mi legyen ezzel. De nem jöttek el. Nem is vártam el. És mindketten úgy gondoljuk, hogy sokkal jobban jártunk így, mert biztosan elrontották volna az esküvőnket. Valószínűleg ezt ők is tudták és volt bennük annyi tisztelet, hogy nem rontják el a legszebb napot az életemben. Vagyis szeretem ezt gondolni, mégha nem is igaz...- Sziasztok, babák - fut le a lépcsőn Harry mosolyogva, mire én is elmosolyodom. Leül mellém és a pocakomra simítja a kezét. Ez az apró részlet lemaradt, hupsz. Szóval igen, terhes vagyok és a harminchetedik héten járunk. Nagyon nagy már a kislány.
Katy volt itt látogatóban, amikor rosszul lettem. Harry éppen dolgozott és Kat azonnal átlátta a helyzetet. Rohant tesztért és ez most egyértelmű volt. Négyből négy teszt pozitív lett. Katy visítozott, én sipítottam, ugráltunk és alig vártuk, hogy megjöjjön Harry. Végül úgy döntöttem, hogy kiteszem a konyha asztalra a négy tesztet, mi pedig a hálóban vártunk rá. Amikor meglátta őket, felkiáltott és nevetve sírt, miközben engem keresett. Borzasztóan boldogok vagyunk. Egyébként emiatt vagyok most pihenőn és ezért jógázunk Harryvel.
Amióta tudjuk, hogy van baba, állandóan többesszámban beszél hozzám. Vagyis hozzánk.- Meddig dolgozol ma? - kérdezem és váltunk egy gyors csókot.
- Nem leszek sokáig, csak benézek, hogy minden rendben megy-e - puszilja meg a hasam is, mire kuncogni kezdek. Hirtelen a baba is rúg egyet.
- Ő is érzi az apukáját, nézd, itt - suttogom, miközben megfogom a kezét és a hasamra helyezem a tenyerét. Egymás szemébe nézve mosolygunk.
- Sietek haza - mondja, majd feláll a kanapéról és nyom egy puszit a homlokomra. - Szeretlek titeket - mosolyog.
- Mi is téged - vigyorodom el és a hasamra simítom a kezeim. Integetve hagy itt minket. - Na, babám, mit szeretnél csinálni ma? - kérdezem suttogva, mire rúg egyet bent. - Én is éhes vagyok - kuncogok. Feltápászkodom a kanapéról és lassan átsétálok a konyhába, hogy készítsek valami reggelit nekünk.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...