- Hétfő -
Harry
A fakt miatt mindenkinél előbb kelek. Még mindig szól az ébresztőm, nincs erőm odanyúlni érte és kinyomni. Már harmadszorra indul újra, mire bedugom a fejem a párna alá és a takarót is magamra húzom.
- Harry, kapcsold már ki! - kiált apa morogva.
Hisztisen mászom a telefonomért, hogy lenyomjam az 'ébren vagyok' gombot. Megnézem az időt is.
- Baszki - ülök fel hirtelen, amikor rájövök, hogy készülni kéne.
Megnyitom az üzeneteket és gyorsan írok Louisnak.
H:Érted menjek?❤️
Az ágyra dobom a telefonom, majd a szekrényemhez lépek. Nem kell sokat várnom, szinte rögtön érkezik a válasz.
Lo:Megköszönném ;)
Hangosan felnevetek.
- Ez hülye - suttogom mosolyogva.
H:Sietek
Gyorsan a fürdőbe szaladok. Lezuhanyzom, majd fogmosás után, magamra veszem a ruháim. Felkapom a táskám, aztán lesietek a lépcsőn. Anyát a konyhában találom köntösben és egy kávéval a kezében.
- Bocsi, anyu, sietek - nyomok egy puszit az arcára menet közben.
- Szép napot! - kiált utánam, mikor már az előszobában szenvedek a cipőmmel.
- Neked is! - köszönök el, majd kilépek az ajtón. - Kocsikulcs - csapom homlokomon magam és sarkon fordulok.
Miután megszerzem, sietősen megyek az autómhoz. A táskám az anyósra dobom, beindítom a kocsit és a gázra taposok.
- Persze, már csak te hiányoztál! - kezdek beszélgetni a szakadó esővel.
Nemsokára Liam lakása előtt parkolok le, aztán kettő kicsit dudálok, mert nem fogok kiszálni ilyen időben. Az anyósról hátrahajítom a táskám. Louis futva lép ki az ajtón, majd ugrik a kocsimba.
- Huh, jól vagy? - néz rám aggódva.
- Azon kívül, hogy hisztis vagyok, semmi bajom - válaszolok, mire elmosolyodik.
Áthajolok hozzá, majd hosszan, lágyan és fáradtan megcsókolom.
- Miért hisztizel? - kérdezi mosolyogva, miközben beköti az övét, aztán a kezemért nyúl.
- Álmos vagyok, izomlázam van, korán van és esik - panaszkodom és összekulcsolom az ujjainkat.
- Jajj, te! - nevet fel, majd ad egy puszit a kézfejemre.
Kis idő múlva a suli előtt állok meg. Gyorsan szaladva megyünk be az épületbe. Egymás kisujját fogva sétálunk a teremhez. Kinyitom az ajtót és előre engedem Louist.
- Köszönöm - mosolyog rám, mire kacsintok egyet. - Jó reggelt! - köszön Rose néninek.
- Jó reggelt! - mondom én is.
- Sziasztok! - vidámnak tűnik. - Kezdhetjük? - kérdezi, mire bólintunk.
***
Louis- Viszlát! - kezdünk pakolni.
- Sietek, szeretlek, később találkozunk - hadarom, majd nyomok egy gyors puszit a szájára.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...