Selam
Önceki bölümü ya görmediniz ya da ilginizi kaybettiniz artık kurguyu okumuyorsunuz bilmiyorum :(
Neyse önceki bölümü kontrol edebilirsiniz okunma sayısı azdı
Bu bölüm sadece hyunin var iyi okumalar <3
* *
Bölüm 20: çalıntı öpücükler
Birisi şiddetli bir şekilde omzumdan sarsıyordu
"Hey, Jeongin."
O kadar çok uykum vardı ki gözlerimi açmaya çalışsam da başarısız oluyordum ve bedenim sarsılmayı da kesmediği için uykuya dalamıyordum
"Jeongin uyan."
Hyunjin heyecanlı heyecanlı bana seslense de gerçekten kalkacak halim yoktu bu yüzden kendimi başka bir tarafa çevirdim fakat bunu yaptığım an Hyunjin bedenimi yeniden sırt üstü çevirmişti
"Uyansana."
O biraz daha söylenmiş, en sonunda ise sesi kesilmişti. Pes ettiğini düşünüp uykuya dalacağım sırada dudağımın kenarına bir öpücük bırakmıştı. Bununla birlikte sanki gerçekten sihirli bir öpücükmüş gibi gözlerim aralanmıştı. Uyku sersemi bulanık bir görüşüm olsa da karşımda sırıtan Hyunjin'i görmüştüm.
"Uyuyan güzel seni. İlla öpmem mi lazım uyanman için?"
"Tercihen evet."
Hyunjin gözlerini kısıp bana baktığında güldüm ve gözlerimi ovuşturdum.
"Bugün tatil günümüz. Neden kalkmakta bu kadar ısrarcısın?"
Yeni aklına gelmiş gibi kaşlarını kaldırıp bana baktı ardından başını sağa çevirip, tahminen pencereye, baktığında gözleri ışıldadı.
"Kar. Kar yağmış gece, biz uyurken."
Sanki altın yağmış gibi heyecanla söylemişti bunları.
"Eee n'olmuş yani?"
Hyunjin'in nefesini sesli bir şekilde verişi kulaklarıma ulaştıktan hemen sonra üzerimde bir ağırlık hissetmiştim. Bacaklarını iki yanımdan sarkıtmış kucağımda oturuyordu mızmız bakışıyla.
"Bu demek ki dışarı çıkıp oynamamız lazım. Herkes çoktan dışarıda, kar biterse?"
"Kar bitmez ama ama benim uykum kaçabilir. Zaten akşam partiye gideceğiz, bırak da uyuyayım n'olur?"
Ellerini yeniden omuzlarıma koyup beni sarsmaya başladı
"Hadi ama Jeongin! Bu yılın ilk karı biraz heyecanlan." demişti beni sarsmaya devam ederken
Benim yüzüme eğildiği için uzun siyah saçları yüzünü kapatıyordu ama bu onun hiç umurunda değilmiş gibi saçlarını önünde tutmaya devam ediyordu. Tutamlarını kulağının arkasına sıkıştırıp güzel yüzünü ortaya çıkarttığımda şaşkınca bana baktı.
"Beni heyecanlandırmak için yılın ilk karı pek etkili bir yöntem değil. Başka şeyler denemelisin."
Kaşları alayla yukarı kalkarken bakışlarını kaçırıp kendi kendine kıkırdadı. Çok geçmeden yüzünü biraz daha bana eğdiğinde yapacağı şeyi tahmin edip gözlerimi kapattım. Fakat hayır. Dudaklarım üzerinde onun kalın dudakları yer edinmedi. Onun yerine çene hattım ile boynum arasında, boynuma daha yakın bir kısma, sesli bir öpücük bırakıp geri çekildi, elleri göğsümde dururken uzun kirpikleri ardından bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stolen Cookies | Hyunin
FanfictionBulundukları şehirden sıkılan Hyunjin ve Jeongin, Jeongin'in çaldığı kurabiyeleri satarak kazandığı paraya ve Hyunjin'in babasından kalan külüstür motoruna güvenip hayatlarından kaçmaya çalışırlar. Bu sırada dostlarını kaybeden Jisung ve Felix ikili...