Tw:bölüm rahatsız edici ve tetikleyici unsurlar içeriyor
Bölüm 66: kameramıza gülümse!
Jeongin pantolonunun ağını tutup esnetmeye çalışırken durdu ve sürdüğü temizlik arabasını durdurdu. Bunu fark eden Hyunjin de durup ona baktı ve otel sakinlerini rahatsız etmemek için sessizce kıkırdadı
"Bu bana küçük geliyor ya! Kaç defa dedim yenisini bulsunlar diye."
Pantolonunu rahat bırakıp temizlik arabasını sürmeye devam etti
"Tam olarak hangi kısım küçük geliyor?"
Hyunjin birazcık sevgilisinin önünde yürümeye başladı ve ona kısaca bakıp 'muzip' bir gülümseme bıraktı. Bunu gören Jeongin başını iki yana salladı ve adımlarını hızlandırıp Hyunjin'e yetiştirken aynı gülüşü dudaklarına yerleştirmişti
"Önü de arkası da küçük." dediğinde Hyunjin güldü ve başını iki yana salladı
"Şöyle bir durumda bile şaka yapıyoruz." diye yakındığı zaman Jeongin omuz silkti
"Bilirsin, travmalarla baş etmenin en iyi yolu onlarla dalga geçmektir.. Bu da benzer," dedi ve gördüğü 215 numaralı odanın yanına yaklaşıp kartla kapısını açtı "Sikik bir durumun içindeyiz ama en ufak şeyle dalga geçerek eğleniyoruz." derken kapıyı araladı, Hyunjin de içeri girince kapıyı kapattı ve ikisi etrafa bakınmaya başladı.
Kameralarını koyacakları uygun birkaç yer bulup yerleştirdiler ve fark edilmediklerinden emin oldular. Son olarak görüntünün net olup olmadığını kontrol etmek için kulaklarındaki kulaklıkları çalıştırıp Jisung ile iletişim kurmaya çalıştılar. Birkaç kameranın konumunu değiştirdikten sonra Jisung her şeyin mükemmel olduğunu söyleyince derin bir nefes almışlardı.
Jisung'un aklına kulaklıktan Felix'in de onları duyabileceği gelince onun kulaklığını aktif hale getirip ona seslenme kararı aldı.
"Hey Lix.. Eğer yanında pedofili bir piçin olduğunu saymazsak iyiysen iki defa, kötüysen bir defa öksür ."
Felix birden duyduğu sesler yüzünden afallasa da çabucak toparlamıştı, sonuçta daha önceden bu kulaklıklarla çok deneme yapmışlardı.
Kısa sürede diğer taraftan iki defa öksürük sesi gelince Jisung kendi kendine, Hyunjin ve Jeongin de birbirlerine bakıp gülümsedi.
Her şey 'neredeyse' mükemmeldi.
"Pekala Lix," dedi Jeongin ve devam etti "Daha önce söylediğimiz gibi adamla odaya çıkarken kulaklığını kapatacağız, ne olur ne olmaz şüphe etmesin diye.. Zaten şu an onun sesini de duyuyoruz, anlarız."
Bu durum her ne kadar Felix'i gerse de arkadaşlarına güveniyordu. Oradan onu izleyeceklerini ve her an odaya girip onu kurtarabileceklerini biliyordu.
Bu yüzden sadece adama gülümsemeye devam etti.
Çok değil, yalnızca on dakika sonra ise adamın her zamanki rahatsız edici dokunuşlarından biri gerçekleşti. Ancak bu defa Felix parmakların eteğinin altından girip içine doğru ilerlediğini hissedince iyice gerildi. Hatta dayanamayıp kendini birazcık geri çekmişti.
Adam şaşırsa da Felix'in yalnızca utangaç bir 'çocuk' olduğunu aklına getirip bir şey demedi.
"Odaya çıkmak ister misin tatlım?"
Soruya karşılık Felix dokunuştan kurtulmak amacıyla hızlıca ayağa kalktı ve başını olumlu anlamda salladı. Bu tepkisi ise adamda sadece Felix'in ne kadar istekli olduğu düşüncesini uyandırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stolen Cookies | Hyunin
FanfictionBulundukları şehirden sıkılan Hyunjin ve Jeongin, Jeongin'in çaldığı kurabiyeleri satarak kazandığı paraya ve Hyunjin'in babasından kalan külüstür motoruna güvenip hayatlarından kaçmaya çalışırlar. Bu sırada dostlarını kaybeden Jisung ve Felix ikili...