61

535 77 224
                                    

Selamlar!

Önceki bölümün okunması çok düşüktü, belki bölüm atlamışsınızdır bakmayı unutmayın lütfen!!

VE

Bu bölüm @yerilovrii nin biri sürü yorum atacağı bölüm 😽😽

Yani smut var, uyarayım!!

Keyifli okumalar

***

Bölüm 61: seninle ilgilenmeme izin ver güzelim

Jeongin

"O zaman acısını çıkart bunu."

Hyunjin'in bayık bakışları, kızarmış dudakları ile söylediği bu cümle bir süre öylece bakmama sebep oldu. Aslında beni öptüğü andan beri ona sadece öylece bakasım geliyordu. Ne yapmam gerektiğinden hiç emin değildim. Onu dokunmayı çok istiyordum ancak o kadar özlemiştim ki tüm vücudum kilitlenmişti.

Sıcakladığımı hissettim, fena halde sıcaktı bu yüzden hızlıca tişörtümü fırlatıp attım. Hyunjin de aynı hızda çıplak sırtımdan tutup kendine çekti beni ve sertçe öpmeye başladı. Bir süre sonra omuzlarımdan ittirdi ve yatağa uzanmamı sağladı. Gülümseyerek üzerime çıktı ve kaldığı yerden öpmeye devam etti beni. Eğildiği için yüzüme sarkan sarı saçlarını okşadım usulca. Onu o kadar özlemiştim ki her an elimden kayıp gidecek gibi hissediyordum. Yavaşça, her bir noktasını hissederek ilerlemek istiyordum ancak o benim aksime çok sertti. Öyle ki üzerimde beni öperken bana sürtünmeyi ihmal etmiyordu.

Bir süre sonra o da benim gibi sıcağa dayanamamış olacak geri çekildi ve üzerindeki tişörtü bir kenara fırlattı. Bu sırada tişört arasında sıkışan daha sonra ise kurtulup etrafa uçuşan saçları o kadar güzel gözüktü ki gözüme. Daha çok okşamak istedim saçlarını

Hyunjin hızlıca yine üzerime eğildi ve bu defa dudaklarını göğsüme değdirdi. Minik öpücükleri, ısırıklara dönerken bir yandan sürtünmeyi de hiç bırakmıyordu ve beni çok zorluyordu. Ellerimi kalçalarına attım ve biraz daha kendime bastırdım onu

"Ah, Hyunjin!" diye derince inlediğimde gözlerini, gözlerime çıkarttı. Yüzünü, yüzüme yaklaştırdı ve irisleri yüzümde gezindi. Uzunca gezindiler. Ne olduğunu anlamadığımdan öylece baktım ona. Sonra birden parmaklarını dudaklarım üzerine koydu, yandan bir gülümseme sundu bana

"Seni öptüğüne inanamıyorum." dediğinde neyden bahsettiğini anlamıştım. Eğilip öptü beni. Nefessizce, sertçe öptü. Sadece dudaklarımla ilgilendi ama. Dilini dudaklarım üzerinde gezdirdi, ince derimi dişledi ve öptü.

Geri çekildi ve yeniden gözlerime baktı,"O kadar sinirlendim ki Jeongin." ellerini göğsüme koydu ve kıkırdadı, pek hayra alamet bir kıkırtı değildi "Kendimi çok zor tuttum." dudaklarıma yeniden yaklaştı "Dudaklarını sadece ben öpmek istiyorum." derken sıcak nefesi az önce bizzat ıslattığı dudaklarım üzerinden geçti.

Onu yanağından tutup bana bakmasını sağladım. İrisleri bana döndüğünde baş parmağımla yanağını okşadım yavaşça

"Beni sadece senin öpmeni istiyorum." dedikten sonra dudaklarına kapandım. Şüphesiz onu öpmeyi özlediğim kadar hiçbir şeyi özlememiştim. Gerçek gibi gelmiyordu. Hyunjin gerçek gibi değildi.

Yoğun öpüşmemiz sonunda alt dudağımı dişleri arasına alıp çekiştirdikten sonra ayrıldı benden.
"Sadece ben öpeceğim." diye fısıldadı ve alınlarımızı birbirine yasladı. Nefes nefese biraz öyle durduk. Ben Hyunjin'in saçlarını okşadım ve o da parmaklarını çıplak göğsümde gezdirdi. Ağırdan alıyorduk ve bu çok güzeldi. Ona sonsuza kadar dokunmak istiyordum.

Stolen Cookies | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin