MERHABA YA
GELDİM SONUNDA ÖZLEDİM SİZİ
!!!Bu bölümde jilix 2363 kelime boyunca sevişiyor ona göre okuyalım!!!
Ayrıca lütfen yorum yapın ağlıyom 😭😭
* * *
Bölüm 48:sana başka bir şey tattıracağım
Felix
'Pahalı' otelde yakalanıp kaçışımızın üzerinden yalnızca birkaç saat geçmişti.
Ah, ayrıca altıma kaçırmamışım merak etmeyin yalnızca korkudan şortumun ıslak olduğunu unutunca kaçırdım sandım.
Olur böyle hatalar değil mi?
Fakat yine de Hyunjin bana güvenmeyip koltuğu sildirmişti..
Bu yüzden odamıza daha yeni çıkıyordum. Koltuğu sildiğimden ağrıyan ellerimi ovuşturup ikişer ikişer merdivenleri çıktım. Sonunda odanın kapısına ulaştığımda Jisung'un duvara yaslı bir şekilde durduğunu ve-
Bir dakika
Lolipop yediğini fark ettim.
"Hey, ondan başka var mı?"
Ağzım sulandığından dudaklarımı yalayarak sorduğum soruya karşı Jisung, sanki bilerek yapıyordu, ağzındaki lolipopu şapırtıyla ağzından çıkarttı. Elindeki lolipopa baktı
"Bu mu?" diye sorarken sanki ilk defa görmüş gibiydi.
Hadi ama lolipopa bayıldığımı biliyordu?!
"Evet! Nereden buldun? Ben de istiyorum." birkaç adım yaklaştım ona
Lolipop yüzünden kırmızılaşmış dudaklarını büzdü
"Tüh, başka yok.." dediğinde çok büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım. Bakışlarımı yere düşürdüm.
Şu an çok fazla çekmişti canım. Hem anlamamıştım. Jisung lolipopa bayıldığımı biliyordu neden bana da bir tane almamıştı ki?
Birden çenemde hafif bir tutuş hissedince kafamı kaldırıp Jisung'a baktım. Lolipopu ağzının kenarına almıştı. Hafifçe gülümsedikten sonra şekeri dudaklarına sürterek ağzından çıkarttı.
"Lolipop mu istiyorsun?" bunu sorarken yüzüme iyice yaklaşmış ve gülümsemesini bozmamıştı. Ne yapmak istediğini anladığımda kalbimin hızla attığını hissettim. Ellerim de terlemişti birden. Kırmızılaşmış dudakları, alaycı bakışları ile Jisung dibimde böyle dururken her şey çok heyecan vericiydi. Her anlamda öyleydi. Ben normalde bu kadar eli ayağına dolaşan biri değilimdir ancak konu Jisung olduğunda işler değişiyordu.
Özellikle gün geçtikçe değişen tavırları beni ne yapacağımı bilemez hale getiriyor. Onun daha öz güvenli oluşu o kadar hoşuma gidiyor ki.. Başlarda kendinden asla emin olmayarak hareket ettiğini hissediyordum ancak son zamanlarda her şey daha iyi.
Gözlerimin önünde duran kırmızı dudaklara baktım.
"Evet.." diye fısıldadıktan sonra gözlerimi kapattım ve dudaklarımı büzdüm. Çok kısa bir süre, Jisung'un dudakları benimkiler üzerindeydi artık. Şeker kaplı dudaklarını kendi dudaklarım arasına hapsedip yavaşça emmeye başladım. Jisung'un bir eli boynuma gidip beni daha çok kendine çekti. Dilimi de dudakları üzerinde gezdirmeye başladığımda şekerin çilekli olduğuna emin oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stolen Cookies | Hyunin
FanfictionBulundukları şehirden sıkılan Hyunjin ve Jeongin, Jeongin'in çaldığı kurabiyeleri satarak kazandığı paraya ve Hyunjin'in babasından kalan külüstür motoruna güvenip hayatlarından kaçmaya çalışırlar. Bu sırada dostlarını kaybeden Jisung ve Felix ikili...