21

1.6K 199 321
                                    

Merhaaba

Bu bölüm sadece jilix var

Sadece hyunin için okuyan dostlarım ama merak etmeyin hyunin kısmını akşama doğru atmayı planlıyorum SÖZ VEREMEM AMA umarım yaparım yani

Akşama olmasa da en kısa sürede yazacağım

Bir de yorum yaparsanız çok mutlu olurum 🥺

**

Bölüm 21:ben kötü birisi değilim, sadece kalbim kırık

Saat yediyi on iki geçiyordu.

Üzerimi giyinip çantamı da hazırlamıştım ama Felix'den haber yoktu. Fakat endişeye de gerek yoktu öyle değil mi? Sadece on iki dakika geçmişti bu beni ve her şeyi unutup bir yerlerde olduğu anlamına gelmezdi.

İçimde Felix'e karşı sebepsiz bir istek vardı. Bilemiyorum belki de çok bambaşka biri olması beni cezbediyor ama onunla olmak istiyorum işte.

Birkaç dakika daha camın önünde onu bekledikten sonra telefonumu alıp onu aramaya karar vermiştim ve telefonu elime aldığım an Felix tarafından bir arama ile karşılaştım. Hızla cevaplandırıp kulağıma dayadığımda yüksek bir müzik sesi duymuştum.

"A-alo?"

İstemsizce kekelediğimde utanmıştım.

"Ah, Jisung! Şey naber?"

Naber mi? Bunu sormak için mi aramıştı cidden. Sinirlenip "Seni bekliyorum Felix." dediğimde telefonun ardından bir şeyler gevelemişti.

"Şey... Ya ben-benim bir işim var bu gece. Sahne almam lazım güzel para da verecekler, hani yapsam iyi olacak anlıyor musun? Bu gece değil de yarın sabah falan çıksak olur mu?"

Oldukça mahçup çıkan sesi beni dize getirmişti doğrusu. Hem unutmamış ve bana haber de vermişti. Beni ekmişti ama en azından telafi edecekti.

"Sorun değil."

Bir süre sustu. Ben de sustum. Telefon görüşmelerinde olan tuhaf bir bekleyiş olmuştu işte.

"Baksana, sen de gelmek ister misin?"

Böyle bir teklifi asla beklemediğim için sordum "Efendim?"

"Sana konum atarım tamam mı? Çabuk olmaya çalış, sahnemi kaçırmanı istemiyorum."

Bu cümleleri söyledikten sonra telefonu kapatmıştı. Ben de öylece odamın ortasında kalakalmıştım. Oraya gitmeli miyim bilmiyordum. İçimdeki Felix ile vakit geçirmek isteyen tarafım heyecandan geberirken bir tarafım da Felix her neredeyse bizim başımızı belaya sokar diye haykırıyordu.
Kısa sürede telefonuma gelen konuma baktığımda ise heyecan olan tarafım ağır basmıştı.

°°

Müzik sesinin dışarıya taştığı küçük binanın önüne geldiğimde Felix'i bulmaya çalışıyordum. Sonra ne halde olduğuma kendimce güldüm biraz. Sabahtan beri Felix'i aramaya çalışıyordum fakat benden bir şey isteyen kişi de hep oydu.

Felix'i göremediğim her dakika daha da fazla terleyen ellerimi kotuma sildim. Fakat şu an bana tip tip bakan bir grup pek de yardımcı olmuyordu bana. Onlar bana bakarken ben başımı yere eğdim.

"Gelmişsin!"

Sonunda Felix'in sesini duyduğumda vücudumdan bir rahatlama dalgası geçti. Kalabalık pazarda annesini kaybedip de bulmuş bir çocuk gibi hissetmiştim. Hızla sesin geldiği tarafa döndüğümde gülümseyen yüzüyle karşılaştım. Turuncu saçları dağılmış, gözleri etrafına siyah bir kalem çekmişti. Üzerinde buz gibi havaya rağmen yalnızca bir kot mont vardı

Stolen Cookies | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin