45

907 107 138
                                    

Bölüm 45: aşık olmak seni daha aptal gösteriyor

Jeongin

"Aseksüel olmadığına sevindim." dedikten sonra elindeki gofretten bir ısırık alan Felix'e döndüm. Otele girmek için yaptığım planı anlattıktan sonra Hyunjin ve Jisung arabaların anahtarlarını almak için yukarı çıkmıştı.

Felix ve ben de lobideki koltuklarda onları bekliyorduk.

"Ne?" dedim kaşlarımı çatıp.

Elini iki yana sallamaya başladı telaşla, bu sırada gofretinden ısırık aldığı kısımdan kırıntılar etrafa saçıldı.

"Yanlış anlama aseksüel olabilirsin tabii ama" yaklaşıp yanaklarıma vurdu "Yakışıklı çocuksun Jeo bu genler boşa mı gitsin?!"

Yüzümü buruşturdum ve ellerini savuşturdum hızla, "Felix, Hyunjin ile çocuğumuz olamaz zaten."

Felix geri çekildi ve boşluğa baktı bir saniye. Ardından sesli bir nefes verdi, "Doğru ya! Jisung demişti nasıl unuttum?!"

Başımı iki yana salladım. Felix'e ve bu hallerine alışıktım ancak anlamadığım bir şey vardı.

"Aseksüel olduğumu nereden çıkarttın ki?"

Lokmasını yuttuktan sonra oturduğu yerde kıpırdandı ve sesini değiştirerek, kendince beni taklit ediyordu, konuşmaya başladı

"Benim doğamda sevişmek yok Felix!" dedikten sonra omuz silkti

"Bunu demiştin."

Böyle dediğimi hatırlamıyordum ancak bir nebze doğruydu. Demek istediğim, Hyunjin ile sevgili olmadan önce gerçekten doğamda olmadığını hissediyordum.. Pekala öyle bakmayın geçenlerde öptüğüm, adını bile unuttum, herif benim aptal öfkem yüzünden başıma geldi. Gerçekten onu öpmek ya da bilemiyorum başka şeyler yapmak istememiştim yalnızca öfkeliydim ve aptalın tekiydim işte. Ancak şimdi düşününce gerçekten Hyunjin'den başka birine dokunmayı, öpmeyi hiç arzulamamıştım.

Hyunjin farklıydı.

"Ben de senin aşık olabildiğine sevindim."

Konuyu kendi üzerimden çekmek amacıyla sorduğum soru karşısında Felix çiğnemeyi kesti ve gofret dolu yanaklarıyla öylece bana baktı. Ardından yavaşça lokmasını yuttu ve boşluğa bakıp gülümsedi

"Evet.." diye kendi kendine mırıldandı ve bana döndü "Ben de sevindim Jeongin. Onu.. Çok seviyorum biliyor musun?"

Pekala bu gerçekten asla yaşayacağımı düşünmediğim bir andı. Çünkü Felix'in gözleri hiç görmediğim kadar parlaktı Jisung'u sevdiğini söylerken.

Duygusal hissetmiştim, fazlasıyla.

Bu yüzden ben de gülümsedim ve başımı salladım

"Biliyorum, görüyorum."

Felix başını öne eğdi, sanırım biraz utanmıştı. Onu böyle görmek bana da gerçek dışı geliyordu doğrusu.

"O da beni seviyor.. Öyledir herhalde yani hissediyorum-"

Hızlı konuşmasına kıkırdadım ve elimi omzuna koyup sıvazladım

"Görüyorum Lix. Jisung da seni seviyor."

Felix başını kaldırdı ve hafifçe gülümsedi. Sonra birden nefesini vererek güldü, "Siktir ya seninle böyle konuşmak çok garip!"

Birkaç dakika ciddiyete gelemiyordu.. Ancak şikayet ettiğim söylenemezdi bu yüzden ona katıldım

Stolen Cookies | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin