38

1.2K 141 282
                                    

Diğer bölüm seneye gelir dediniz hırs yaptım yazdım nasılım 😋

Aşırı önemli uyarı⚠️⚠️
Bu bölüm libido killer jeonginli ergen sebismesi içeriyor

Bu bölümden sonra aldığınız beyin hasarından ben sorumlu değilim tşk

(ayşegül adam ol yorum yap)

***

Bölüm 38: sıra bende

"Seviş benimle."

İki kelimeden oluşan ve Hyunjin'in kızarmış dudakları arasından dökülen bu cümle her şeyi başlattı. Sanki kollarım bu komutu bekliyor gibi Hyunjin'i kavramıştı. Tüm bedenim ise bu cümleye itaat edecek şekilde hızlı davranıyordu.

Hyunjin halen kucağımdayken doğruldum ve dudaklarına kapandım. Islak öpüşmemizden sonra soluklanırken Hyunjin fısıldadı

"Çadıra.. Çadıra gidelim."

Başımı aşağı yukarı salladığımda çadırın fermuarını açtık ve içine girdik. Fermuarı geri kapatıp Hyunjin'e baktığımda dizleri üzerinde vakit kaybetmeden bana yaklaştı. Dudaklarımızı yeniden buluşturdu. İkimizin de üst bedeni çıplak olduğundan dokunuşlarımızı direkt tenimizde hissediyorduk. Ellerimi beline yerleştirdiğimde Hyunjin dudağımı ısırdı hafifçe. Onun aksine nazik bir şekilde bedenini yere yatırdığımda kollarını boynuma doladı. Yine o bayık bakışlarla bana baktı

"Hyunjin ben.. İstiyorum." diye birden mırıldanmaya başladım. İstemsizce olmuştu bu, hala daha az önce ona açıklama yapmakta kalmıştı beynim fakat şu an hissettiklerim ve kasıklarımdaki yanma düzgün davranmama engel oluyordu. Hyunjin güldü ve parmaklarını ensemde dolaştırdı

"Biliyorum." dedikten sonra alt dudağımı dişleri arasına alıp çekiştirdi. Ardından ısırdığı yerde dilini gezdirmeye başlayınca dayanamayıp sertçe öptüm onu. Hoşuna gitmiş olacak, dudaklarım arasındaki dudakları iki yana gerilmişti.

Sanki az önce utanan Hyunjin gitmiş yerine bambaşka biri gelmişti.

Dudaklarından ayrıldım ve öpücüklerimi; çenesi, boynu, göğsü olacak şekilde sıraladım. Beceriksizce izler bırakmaya başladığım sırada Hyunjin'in göğsü hızla inip kalkıyordu. Bir şeyler mırıldanıyordu fakat anlamıyordum. İki yanda tuttuğu ellerini saçlarıma atıp beni kendine daha fazla bastırdı.

Aslında ne yaparsam hoşuna giderdi bilmiyordum fakat çıkardığı sesler ve beni kendine bastırışına bakılırsa bu oldukça hoşuna gitmişti. Öpücüklerimi biraz daha aşağı indirdiğimde mayosuyla karşılaştım. Ellerimi belinin iki yanına koydum ve başımı kaldırıp izin alır gibi ona baktım.

Hyunjin de ben durunca başını bastırdığı yastıktan kaldırıp bana baktı. Cevabı belini kaldırarak vermişti. Ben de hızlıca mayosunu aşağı indirdim ve güzel bacaklarından çıkarıp köşeye attım. Ona geri döndüğümde vakit kaybetmeden benim mayomun lastiğine atmıştı elini. Ona izin verdim ve aşağı indirdiği mayomu ben de çıkarıp bir kenara attım.

İkimiz de tamamen çıplaktık şimdi ve biraz utandığımı söylemem mümkündü. Onun da böyle hissettiğini düşünüp bu garip anı dudaklarını öperek gidermeye çalıştım.

Kısa süre sonra Hyunjin beni omzumdan itip üzerime çıktı. Çıplak alt taraflarımız sertçe birbirine sürtününce ikimiz de inlemeden edemedik. Hyunjin ise buna son vermek istememiş olmalı bana sürtünmeye devam etti. İlk defa hissettiğim bu yakıcı his kafamı allak bullak etmişti.

Stolen Cookies | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin