Herkese selamlar!!
Stolen cookies'in; benim biricik, değerini asla bilmediğim ficimin güzel okurları.
Neredeyse iki sene sonra ne yazık ki yeni bölüm olmayan bu duyuruya hoş geldiniz. Uzun süredir hesapta değildim. Bu süreç boyunca da başta stolen cookies olmak üzere burasıyla alakalı birçok şeyi çok özledim. Fakat hiçbir zaman gelip de bölüm yazmaya ne cesaretim ne zamanım ne de hayal gücüm oldu. Çok düşündüm aslında çünkü bu fic gerçekten özel benim için gerçekten eğer bitirebilseydim de süper bir fic olabilirdi ancak olmadı.
Özür dilerim bunun için. Hikayelerin yarım kalmasından nefret ederim ancak bunu sanırım böyle bırakmak zorundayım. Kafamda kalmış yarım yamalak hikaye ve paslanmış yazım tarzımla devam etmektense böyle kalmasını tercih ederim sanırım. Nitekim ficin son beş altı bölümü de zaten gözüme hiç güzel gelmiyor. Büyük ihtimalle final yapmam lazımdı ancak o dönem aklıma fikirler geldikçe geliyor ben de yazmak için can atıyordum. Gerçek hayatımın yorucu akışını asla hesaba katmamıştım tabii.
Her neyse yazacak belki de çok şey var fakat sıkmak istemiyorum.
Sadece şunu bilin ki stolen cookies hyunin gelecekte çok mutlu. Beraber büyüyorlar ve beraber sevmeyi çok güzel öğreniyorlar. Kırgınlıklar, yanlışlıklar olsa da çözmekte ustalaşıyorlar. Jilix ile asla ayrılmıyorlar aynı şekilde banginho onlara ebeveynleri gibi davranmaya devam ederken seungbin de büyük abileri gibi davranmaya devam ediyor.
Tüm bunlar bir kenara eminim 70 bölümde okuduğunuz Hyuninden siz de aklınızda bir şeyler kurdunuz. Eminim orada da çok mutlular. Lütfen onlara iyi bakın. Kendinize onlar gibi sevmeyi öğrenecek insanlar bulun. Beraber öğrenin, beraber düşün ve kalkın. Çok mutlu olun. Arada üzgün olmanın da keyfini çıkarın.
Büyük bir sürpriz olmadıkça stolen cookies yarım bir hikaye olarak kalacak. Umarım size bu yarım hikayemle keyif vermişimdir.
Yeni bir şeyler yazmayı deneyeceğim paslandım büyük ihtimalle ama dönmeyi çok istiyorum. Bakarsanız çok sevinirim.
Seviliyorsunuz 💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stolen Cookies | Hyunin
FanfictionBulundukları şehirden sıkılan Hyunjin ve Jeongin, Jeongin'in çaldığı kurabiyeleri satarak kazandığı paraya ve Hyunjin'in babasından kalan külüstür motoruna güvenip hayatlarından kaçmaya çalışırlar. Bu sırada dostlarını kaybeden Jisung ve Felix ikili...