43

1K 131 249
                                    

Aaaa selamlar!!

Bölümün başını tanrısal bakış açısıyla yazdım ve sonradan çok pişman oldum, beğenmedim ama silip yeniden yazmaya da üşendim..

Umarım sizi çok rahatsız etmez bu, iyi okumalar

Yorum alsam çok sevinirim 🥺✋🏻

* *

Bölüm 43: biz de sizin kadar bağlıyız birbirimize

Bubıl

Dört bedenin oturduğu masada belirgin bir gerginlik hakim olsa da tek bir kişi sanki bu gerginlikten uzakmış gibi önündeki muzlu milkshakei içmekle meşguldü.

Lee Felix.

İçeceğin son kısımlarını pipetinden sesler çıkara çıkara içerken sonunda karşısında ona öldürücü bakışlar atan Hyunjin'i fark etti. Derince yutkunduktan sonra gülümsedi

"Bana neden yumruk atmak istiyor gibi bakıyorsun kanka?"

Soruyla birlikte Hyunjin başta affallasa da hızlıca toparlandı ve yumruklarını sıkmadan edemedi. Bu sırada yanında oturan Jeongin de onun ne kadar öfke dolu olduğunu hissetse de bir şey diyemiyordu.

Sonuçta onun da altında ezilmekte olduğu bir çift göz vardı.

Buraya oturduklarından beri; Hyunjin Felix'e nasıl bakıyorsa, Jisung da Jeongin'e öyle bakıyordu

Yumruk atmak ister gibi.

"Birincisi: ben senin kankan değilim. İkincisi: sana yumruk atmak istiyorum." dedi Hyunjin tüm kelimeleri bastıra bastıra

Felix, zaten tırstığı Hyunjin'in bu çıkışıyla yerine sinerken Jisung öne atıldı

"Bizi gördüğüne bu kadar kızacağını bilseydik gelmezdik. " derken belirgin bir trip vardı sesinde. Hyunjin hemen sinirli ifadesini bozdu ve Jisung'a baktı

"Ne? Hayır saçmalama Jisung seni gördüğüme çok sevindim." bakışlarını Felix'e dikerken yüzünü buruşturdu, "Fakat bu herifi gördüğüme hiç ama hiç sevinmedim, kusura bakma."

Felix bu sözler karşısından suspus olmuştu ancak onun aksine Jisung sanki bu anı bekliyor gibi güldü ve sert bakışlarının odağını yine, aynı Felix gibi, sandalyeye sinmiş Jeongin'e çevirdi.

"Öyle mi? Ben de Jeongin'i gördüğüme sevinmedim hiç ama katlanıyorum işte!" derken hem fazlasıyla sinirli olduğu belli oluyordu hem de gülümsüyordu. Felix, hiç Jisung'u böylesine baskın görmediğinden kendini fazlasıyla gururlu hissetti.

Hadi bebeğim göster onlara gününü!

Diye bağırmak istese de Hyunjin faktörü onu korkutmaya devam ediyordu. Bu yüzden sustu ve yalnızca Jeongin'e baktı. Dostunun ne kadar şaşkın ve garip hissettiği belli oluyordu. Onu anlıyordu, zira az önce kendisi de anlamsız bir nefrete maruz kalmıştı.

Jeongin gerçekten de Jisung'dan korktuğunu hissetti. Ayrıca üzülmüştü de bir miktar.. Fakat bir şey demeden başını öne eğdi.

Jisung kızmakta haklı, benim yüzümden ayrı kaldılar..

Hyunjin, sevgilisinin bu halini görünce birden öfkesinin hat safhaya çıktığını hissetti. Ne denli üzgün hissettiğini o da hissetmişti çünkü ve Jisung'un bunu yapmaya hakkı yok diye düşündü.

Stolen Cookies | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin