57

524 84 151
                                    

Çok geç gelen bir bölümden merhaba :")

Üzgünüm öncelikle ancak emin olun artık daha sık bölüm atabileceğim

Özledim sizi!!

Çok uzun zaman geçtiğinden son bölümlerin kısa özeti:

Jilix ve Hyunin çiftlerimiz Seungbin çiftinin mafyasına katılmıştı en son. Jeongin, Hyunjin'in farklı koktuğunu fark ettiğinden bunun sebebini sorsa da bir yanıt alamamıştı ve küçük bir tartışma yaşamışlardı

***

Bölüm 57:kanka mafya olduk ya hani!

Bubıl

Rengi hafiften akmış mavi saçları yastığa dağınık şekilde dökülürken Jeongin mırıldanarak kendini yatağın öbür tarafına attı.

Ancak kolları arasına almayı beklediği beden yerine boşluğa düştüğünde gözleri hala kapalıyken kaşlarını çattı. Eliyle biraz daha yatağı yokladı ancak hissettiği tek şey çarşaf olmuştu. Sonunda gözlerini açtı ve boş yatağı gözleriyle de görmüş oldu.

Dün gece olanların kafasına doluşması çok uzun sürmedi. Sıkıntıyla başını yastığa bastırdı ve yatakta bedenini döndürmeye başladı.

Dün gece ön sevişmeyi yarıda kesip odadan çıktığında planı, Hyunjin ona gerekli açıklamayı yapana kadar yanına gitmemekti. Lüks dairenin salonunda deri koltuklardan birine kendini atmıştı ve kolunu başının altına alıp düşünüyordu ki güzel sevgilisi görüş açısına girdi.

İşte, diye düşündü Jeongin

Gelip bana açıklama yapacağını biliyordum.

Fakat Hyunjin karanlıkta bile olağanüstü gözüken sarı saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp yalnızca, "Senin de uyuyamadığını biliyorum, yatağa gel.. Beraber uyuyalım yarın yorucu olacak Jeongin." demişti.

Sadece bunları söylemişti.

Açıklama yoktu.

Jeongin koltukta doğruldu, "Neler olduğunu söylemeyecek misin?" diye sordu, sesi istemeden biraz sert çıkmıştı fakat öfkeli hissediyordu. Zaten yeni bir krizden yeni çıkmışlardı ve Hyunjin'in bu şüpheli hareketleri ona hiç yardımcı olmuyordu.

Hyunjin başını aşağı eğdi ve dudaklarını sımsıkı birbirine bastırdı.

"Bana biraz zaman ver, söyleyeceğim."

Bu cümleler Jeongin'e sadece daha da fazla endişe vermişti. Sevgilisi bambaşka kokuyordu ve sorduğunda önce paniklemiş sonra da öylesine bir kokunun üzerine sindiğini söylemek yerine konuyu kapatmaya çalışmıştı.

Şimdi de zaman istiyordu.

Hyunjin'in başka biriyle olduğu fikri bu zamana kadar aklına gelmemiş olsa da artık Jeongin zihninin zehirli düşüncelerine engel olamıyordu. Çünkü hadi ama tüm oklar bunu gösteriyordu!

Yine de hemen uzaklaştırdı bu düşünceyi.

Hyunjin'e güvenmeyi seçti.

Daha önce Hyunjin ona güvenmediğinden çok kırılmışlardı. Aynı hataya o da düşmek istemedi. Bu yüzden güvendi sevdiğine ve başını sallayıp ayağa kalktı.

Hyunjin zaman istiyorsa haklıdır, bana her şeyi anlatacak

Diye tekrarladı kafasında

Elini Hyunjin'in beline koyup usulca yatak odalarına ilerletti. Ay ışığının dolduğu geniş odaya vardıklarında ikisi de yatağa kıvrıldı. Jeongin arkasını dönüp yan yattığında Hyunjin hemen kollarını onun beline sarmıştı. Jeongin'in canı yanmıştı biraz fakat belli etmedi. Düşünceleri kafasından uzaklaştırıp sevgilisinin sıcaklığına bıraktı kendini ve uyumaya çalıştı.

Stolen Cookies | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin