Merhaba!!
Biraz kısa oldu ama yarın zamanım olmayacak yazmaya diye atmak istedim
Hem belki yorum yaparsınız da mutlu olurum 😿😽
Keyifli okumalar 💌
***
Bölüm 58: Eve döndüğümüzde sevişmemiz lazım
Jeongin
Yeji'nin dudakları sertçe dudaklarıma çarptığında neye uğradığımı şaşırmıştım. Kendimi anında geriye çekmeye çalışsam da tişörtümü tutan parmakları bunu engelledi ve ben geriye kaçmaya çalıştıkça daha da sıkı tuttu beni. Benden biraz uzun olsa da beni fazlasıyla yukarı çektiğini hissediyordum.
Şu an dudakları hareket etmiyor, öylece duruyor olsa da kısa süre sonra alt dudağımı sertçe çekiştirip geri çekildi.
Hem sert tutuşu hem de resmen beni öpmesi yüzünden afalladım ve öylece kalakaldım.
"Hassiktir lan Jeongin'i öptü!"
Felix'in bağırışı ile soluma döndüm. Bu tarafa bakan üç şaşkın bakış vardı. Felix, Jisung'un arkasında kocaman olmuş gözleri ile bakarken Jisung ve Seungmin'in ondan geri kalır yanı yoktu. Bakışlarım onlar dışında bambaşka duygulara bürünen kişiye döndüğünde aslında tam olarak hangi duyguyu hissettiğini çözemedim
Kollarını çaprazlamıştı, yüzü fazlasıyla gerilmiş duruyordu, kaşları başta çatık olsa da birden onları çatmayı bıraktı. Bakışları bende değildi şu an, tam olarak yanımda duran Yeji'ye bakıyordu. Kızıl saçlı kız ona gülümsediğinde bağladığı kollarını çözdü ve etrafına bakıp histerik bir gülüş bıraktı
"Sevgilimi zorla öperek kıskanacağımı ve sana vuracağımı mı sandın gerçekten?"
Sesinde büyük bir alay olsa da altında aynı oranda bir öfke yatıyordu. Ya da bunu sadece ben hissetmiştim bilmiyorum ama Hyunjin'in yüzü hala gergindi. Yalnızca yüzü değil tüm bedeni gergindi ve aramızda adımlar olmasına rağmen bunu hissediyordum.
Yeji gülümsemeye devam ederken oan doğru birkaç adım attı, "Kıskandın ama vurmayacak mısın?"
Hyunjin sert bir nefes verdi, "Hayır. Kıskanmadım. Neden kıskanayım ki? Jeongin benim sevgilim. Resmen onu zorla öptün sen. Bu sadece beni kızdırdı," kaşlarını alaycı bir şekilde kaldırıp o da Yeji'ye doğru bir adım attı "Ama duygularımın esiri olup da sana vuracak değilim."
Şu an ikisi arasında anlamsız ancak büyük bir gerginlik vardı. Bakışları, sözleri ve hareketleri tamamen birbirlerine üstünlük kurmak üzerineydi. Hyunjin'i tanıyordum. Gerçekten hoşuna gitnemişti Yeji'nin beni öpmesi hatta inkar etse de kıskandığını bile biliyordum. Yeji'yi ise tanımasam da ona böyle ukala tavırlarla başkaldıran birinden hoşlanmadığı kesindi.
"Hey, mısır falan var mı? Bu gittikçe heyecanlı bir hal alıyor.."
Felix fısıldamış olsa da duymuştum söylediklerini. Bu sırada Seungmin'de onu onlaylayan mırıltılar. Onlara dönüp kaşlarımı çattım. Felix omuz silktiği sırada Jisung ensesine vurmuştu ve o da yüzünü buruşturup ensesini ovdu.
Dikkatimin yeniden gergin ikiliye dönmesini sağlayan ise Yeji'nin kısık kıkırtısı oldu. Bu kıkırtı Hyunjin'i afallatmış olsa da sert duruşundan ödün vermedi. Aramızdaki çoğu kişi keyifle onları izlediğinden kimsenin onları ayırmayacağına emin oldum ve aralarına girip bu saçma atışmaya son vermek istedim. Fakat Yeji'nin konuşması buna engel oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stolen Cookies | Hyunin
FanfictionBulundukları şehirden sıkılan Hyunjin ve Jeongin, Jeongin'in çaldığı kurabiyeleri satarak kazandığı paraya ve Hyunjin'in babasından kalan külüstür motoruna güvenip hayatlarından kaçmaya çalışırlar. Bu sırada dostlarını kaybeden Jisung ve Felix ikili...