The Bloom of the Curiosity

121 6 5
                                    


נאטסומה היה מופתע מהביצועים של אאוי.

בתור ילדה, כמובן שהתכונה שלה השתוללה בלי המשקפיים שלה ונאטסומה כמעט מת בחמש דקות הראשונות. אבל בזכות רפלקסים מהירים וניסיון של שנים, נאטסומה הבין מהר מאוד איך לפעול כנגד התכונה ולעזור לאאוי.

"יכולות הם נושא בעייתי," נאטסומה התחיל להסביר לאאוי אחרי שהוא ראה את היכולת שלה בפעולה והם התיישבו להסבר. "אפשר להשתמש בהן, כמו כל דבר, לטוב ולרע. לפעמים זו לא הבחירה שלך ולפעמים הבחירה כולה שלך. אבל לא משנה מה את עושה איתה, כל שימוש, ולו הקטן ביותר בה, מלטש אותה."

אאוי הנהנה, היא מעולם לא חשבה שהיא תוכל להשתמש ביכולת שלה לטובה והיא רצתה לשמוע את ההסבר שלו, אם יש דרך כזאת, היא תבחר בה.

"המטרה שלי היא לעזור לך ללטש את היכולת שלך ולהראות לך מה את יכולה לעשות איתה בלבד, אני לא שולט או אשלוט במעשים שלך, כי בסופו של דבר, זו הבחירה שלך והבחירה שלך בלבד."

אטסוקו, שישבה בצד, חייכה למשמע הנאום הזה. הנאום שלו לא השתנה בכלל מאז שהיא הייתה בת שתיים עשרה, בגיל שבו לקח אותה תחת חסותו.

למרות שהוא טוען שהוא לא יכריח אותה לבחור בשום צד, אטסוקו ידעה שאאוי תבחר בצד שיעזור לכמה שיותר אנשים באופן חד משמעי, זה פשוט מה שהיא, זה פשוט מי שהיא. ילדה ביישנית שהילדות שלה נלקחה ממנה ורוצה שאף אחד לא יסבול כמוה, אאוי.

"השלב הראשון בלהשתמש ביכולת שלך, לכל מטרה, היא להשתמש בה כמה שיותר. לפני הכל, את צריכה להכיר אותה, לדעת מה את מסוגלת לעשות, מה את לא מסוגלת לעשות, ומה את עדיין לא מסוגלת לעשות. וזה, מה שאת הולכת לעשות עכשיו."

בשנייה שבה אאוי שמעה את המילים האלו, הפנים שלה התמלאו בחרדה. להציג את היכולת שלה זה משהו אחד, אבל להשתמש בה?! וכמה שיותר?! על מי?! באופן לא מודע, אאוי התחילה לגרור את עצמה אחורה, כל השרירים בגוף שלה מתוחים.

"תרגעי אאוי- סאן, אני לא מבקש ממך להשתמש בה על אנשים חיים, לפחות לא בינתיים. יש מספיק חיות קטנות ויתושים שאת יכולה להתאמן עליהן בלי לפגוע באף אחד ועצם הפעלתה יספיק לבינתיים."

אאוי עדיין לא נראתה מסופקת, בכלל לא, אבל לפחות היא נרגעה קצת. זה היה צפוי. הרי אאוי שנאה את היכולת שלה יותר מכל דבר אחר. אבל זה היה צריך להיעשות בשלב מסוים, ועדיף להתמודד עם האתגרים האלו בהתחלה ולא בשלב רגיש יותר.

.

'עברו יומיים. אאוי לא לומדת מהירה כל כך אבל יש לה את הרצון, וזה הניע אותה להמשיך ולא לוותר.

עבר שבוע. אאוי כבר מסוגלת להסתכל ליצור כלשהו בעיינים בלי שהוא ימות ישר.

עבר שבוע וחצי. אאוי כבר עברה בהצלחה לאנשים.

בונגו סטריי דוגס/ the other NakajimeWhere stories live. Discover now