כמו שאמרתי מראש בתקציר, הסיפור הזה מכיל אקטגווה x אטסושי. אם יש לכם בעיה אף אחד לא מכריח אתכם לקרוא את הפאנפיק הזה.
~~~~~
חברי הסוכנות ואטסוקו ביניהם הסתכלו דרך החלון והתחילו לצחוק למראה המגוחך שלפני עיניהם, ואז אטסושי נזכר בפרט שמעומס מידע שכח לשאול עליו. "דזאי-סאן אמר לי שאת ביקשת אותי בשביל עבודה, מה המקרה?", אטסוקו שלפה מהתיק שלה חבילת דפים ונתנה אותם לאטסושי, אומרת לו לקרוא אותם ושמחר יפגשו בשעה שתיים עשרה בצהריים בקפה שמתחת לסוכנות, לאחר מכן כחכחה בגרונה כדי להסב את תשומת הלב של חברי הסוכנות, "טויה ואני נלך להיום, היה נפלא לפגוש אתכם. נחזור מחר ואני אגרום לטויה להציג את עצמה כמו שצריך." אמרה וחייכה אליהם. לאחר מכן חברי הסוכנות נפרדו ממנה ואטסושי ירד ללוות אותה וספק לגרור ספר להציל את דזאי מידי אחותו הקטנה בחזרה לסוכנות.
אחרי מספר שעות אטסושי גמר את העבודה שלו והתחיל ללכת לכיוון המעונות לבדה, קיוקה נשארת לגמור עבודה, בדרך מלאת השלוליות מהממטר הקל אטסושי נזכר בחבילת הדפים שקיבל מאטסוקו והתחיל לעבור עליהם, מוריד את הגנתו לשניה בודדת וכבר ראשומון נכרך סביב פלג גופו העליון, גורר אותו לסמטה הקרובה לכיוון משתמש היכולת בעל השיער השחור שחיכה לו שם.
"אולי תפסיק לעשות את זה כל לילה?" אמר הוורטיגר עם מבט עצבני בעיינים.
"אולי תפסיק להיחטף בכל כך קלות ג'ינקו ואז אני אפסיק."
קשה להסביר את מערכת היחסים בין השניים האלו, ברצינות. אקטגווה ואטסושי המשיכו להתווכח לעוד מספר דקות עד ששחור השיער שם לב לדפים שהוורטיגר החזיק, אטסושי, ששם לב לאיפה המבט שלו הולך נאנח ואמר "בוא, זה סיפור ארוך".
"אחותך הגדולה?!!" אקטגווה צעק, הוורטיגר לבן השיער משתיק אותו מהר .
"וכן היא אחותי הגדולה, מסתבר שגם לדזאי יש אחות קטנה בשם טויה." אקטגווה נראה כאילו הוא הולך להתעלף מעומס מידע, ואכן אחרי שנייה בודדת נפל לרצפה עם עיניים מסוחררות.
"הוי, אקטגווה אתה חי?!"
"בכל מקרה." אמר שחור השיער, לאחר שחזר לנשום אחרי כמה דקות שהיה בשוק מוחלט, "מה הדפים האלו?"
"משימה שאטסוקו נתנה לי, קצת חטפת אותי לסמטה חשוכה כשניסיתי לקרוא אותם אז אני עדיין לא יודע מה היא. רק שתדע," אטסושי המשיך בזמן שהוא קם מהרצפה שישב עליה "קיוקה-צ'אן אמורה לחזור בכל רג-" משפטו נקטע על ידי הרעש הדלת הנפתחת וקיוקה שעומדת בפתח בפה פעור, תוהה למה אקטגווה מכל האנשים נמצא בדירה שלהם, מושיטה את היד שלה לעבר הסכין שבחגורתה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(340 מילים)
הערה מהעתיד: מבטיחה שזה משתפר מבחינת האורך, לקח לי זמן להבין איך לחלק פרקים ועכשיו הם כבר הועלו.
YOU ARE READING
בונגו סטריי דוגס/ the other Nakajime
Science Fiction"אטסושי-קון!" נשמעה צעקה מפיו של דזאי "יש לך בקשת עבודה!" וכך הסיפור התחיל, ביום רגיל ביוקוהאמה, שאף אחד לא ציפה שיקרה בו שום דבר מיוחד חוץ מגשם קל, אך השמיים הבהירים המתכסים בעננים היו מלאים בהפתעות רבות יותר משאטסושי יכל לדמיין כאשר נערה בעלת שיער...