By All Means

33 3 72
                                    

"את יודעת, ציפיתי שהאימונים האלו יסתיימו כשאמרת לי שעברתי את כל המבחנים שלך."

"זה שעברת את המבחנים לא אומר שאתה לא חלוד ולא מוכשר."

"ואו, גם אני מעריך אותך." אטסושי ענה לאמו, שניהם בשטחי האימונים, בחלק 3 המיוער.

"אתה תוכל להשתמש בטון הזה כשתצליח לנצח אותי. עכשיו תוציא את הסכין, אותו אימון, שטח אחר." ענתה לו בחזרה, שניהם מפעילים את התכונות שלהם ונעלמים לתוך העצים, מתפזרים לכיוונים שונים כדי ליצור אסטרטגיה.

אפלת הלילה הסוותה את הפרווה הלבנה של אטסושי בזמן שהוא התרחק ככל היותר, מנסה לאמץ את מוחו ולהגות תוכנית כלשהי מהר ככל האפשר.

'חייב להיות משהו-' חשב, נתקל במחסום מוצק לחלוטין כאשר הבין שהוא לא מכיר את השטח מספיק טוב.

'אז אני נשאר רק עם אופציה אחת במקרה הזה?' ההבדל בין התכונות שלהם היה הדבר היחידי שיכל לחשוב עליו כאשר התקרב לקרחת יער שמצא. 'יש רק דרך אחת לגלות.'

אטסושי בלם, מחכה לשחורת השיער שידע שתבוא בשנייה שבה הוא לא יהיה מרוכז.

שקט. דממה. שום רחש לא נשמע מהעצים סביב לבן השיער. 'יכול להיות שהי-' מחשבותיו של אטסושי נקטעו כאשר אולר הושלך אליו מאחד מהעצים, אטסושי תופס אותו באוויר ומוריד בבעיטה את העץ שממנו הושלך. סאיורי קופצת ממנו לקצה השני של קרחת היער בשבריר שנייה, גלויה לאור הירח. 'מצאתי אותך.'

במקום לתקוף את שחורת השיער, אטסושי פנה לטקטיקה שונה, מכוון את אגרופיו לקרקע, מרטש אותה וממלא אותה סדקים. סדקים לא יפריעו לתכונה מאסיבית כמו הנמר עם כפות בגודל חצי מטר ויציבות אדירה שמתאפשרת בעקבותן, אך לתכונת החתול של סאיורי, שקטנה באופן ניכר ושוקלת הרבה פחות מטיגריס בגודל מלא- הקרקע השבורה היא מסלול מכשולים אחד גדול.

בידיעה שאין שום הבטחה שזה יעבוד, אטסושי השתנה באופן מלא, מתפלל שההבדל הפיזי בין התכונות יהיה הגורם שיעזור לו לנצח באימון הזה.

קרחת היער הייתה מכוסחת; בורות, שברים, עצים וענפים שבורים של עצים שנפגעו ונהרסו חלקית. כל אלו לא הזיזו לאטסושי, אך לרוע המזל, לא הפריעו גם לסאיורי. 'היא אלוהים של התכונות או משהו?' אטסושי חשב, מנסה למצוא סיבה לכישלון של התוכנית שלו בעודו מתחמק מהטפרים של סאיורי, אפילו לא טורחת להשתנות באופן מלא, נותנת לתכונות החתול להתבטא רק באופן חלקי.

הקרב המשיך באותו אופן למספר דקות, נראה אבוד לאטסושי שסרק במבטו את כל האזור וחיפש כל פרצה אפשרית בהגנות המושלמות של מנהלת הגילדה שרק במקרה הייתה גם אימו.

'הענף הזה-' גיבש תוכנית חפוזה להשתמש ברעיון המקורי ולהכשיל את סאיורי על תנאי הסביבה. מוביל את הקרב לענף העבה שסאיורי לא נראתה כאילו שמה לב אליו ומכוון את הטפרים שלו לכיוונה, גורם לה להיתקל במכשול בזמן שנשענה אחורה.

בונגו סטריי דוגס/ the other NakajimeWhere stories live. Discover now