⚠אזהרת טריגר⚠ התקפי חרדה:
העיניים הסגולות צהובות של אטסוקו סרקו את הכיתה המתאמנת, שלושה עשר מתבגרים ממספר מדינות שונות שמנסים לפעול בשיתוף פעולה ולהבין איך להשתמש בכוח שלהם בצורה נכונה.
העיינים שלה נמשכו כל פעם למרכז תשומת הלב - מיה. הנערה מיוהאנסבורג, מתאמנת עם הנערה הסינית שנדבקה אליה כמו מסטיק מהשנייה שבה נפגשו. 'קוראים לה-... קו-לי? קיו-לה? קיו-לין! קיו לין ואנג, זה השם שלה!' אטסוקו חשבה מנסה להיזכר בשם של הילדה שלא דיברה הרבה בשיעורים באמת.
לעומת מיה, שלהורים שלה יש עסקים בניירות ערך ובבורסה שבעיר, קיו-לין הייתה תלמידת תיכון נורמאלית מכמעט כל בחינה. כל בחינה בעצם חוץ מהתכונה שלה שהביאה אותה לכאן. 'לב מתכת' היה השם שנרשם במידע של אטסוקו, לא מפורט הרבה חוץ ממנו.
הכיתה הכילה זוג חברות בולט נוסף, שתיהן שקטות בהרבה מהזוג הראשון. נערה בלונדינית עם שיער קצר ונערה עם שיער ורוד ארוך, אף אחד לא יודע אם הוא צבוע או טבעי. שתיהן לא דיברו עם אף אחד אם לא היה צורך ונראו מנותקות לחלוטין מהכיתה, מדברות רק אחת עם השנייה בשקט.
הנערה עם השיער הורוד לא הראתה שום יכולת מיוחדת או תכונה יוצאת דופן עד כה, אך ההופעה שלה ברשימת התכונות המיוחדות של סאיורי טענה אחרת."היא לא נראת מיוחדת אבל היא התחליף המושלם ללאב קראפט, חבר לשעבר שאיבדנו את עקבותיו לאחר שנלחם עם דזאי-סאן ונאקרהארה-סאן, חשוד כמת." היו המילים שבהם סאיורי תיארה את הצורך שלהם בנערה, שיזוקו שמה.
הבנים היו קצת יותר מופנמים, לא מראים סימנים לחברות עמוקה אלא יותר אחווה חברית בין רובם, יוצרים חבורה שכללה שלושה בנים בהירי שיער ואנרגטיים שמדברים הרבה ואחד מופנם שנגרר פנימה, בתוספת של בן שחור שיער נוסף שמידי פעם היה בסביבתם אך לא נראה חלק אמיתי מהחבורה.
שני הבנים האחרים היו ההגדרה המילונית של "אנטי-חברתיים". אחד בן תשע עשרה שנראה משועמם מהכל תמיד והתייחס רק לאטסוקו ואטסושי ברצינות, מזלזל בכל השאר, כנראה בהתחשב לפער הגילאים. השני היה תעלומה בפני עצמה, תעלומה בשם ויקטור הוגו. השיער שלו היה בפיגמנט בלונדיני בהיר לא מוגדר ולעיניים שלו היה גוון אדום-סגול מוזר, מסווגים אותו כבר במראה שלו כמרתיע. האישיות שלו הייתה רגועה, רגועה באופן מחשיד, כמו השקט לפני הסערה. הוא היה צעיר מאוד, השני הכי צעיר ליתר דיוק, סך הכל בן חמש עשרה.
התכונה שלו הייתה סימן שאלה נוסף, מסווגת כאחת משש התכונות המיוחדות ביותר על ידי סאיורי אבל היא בעצמה לא ידעה בדיוק מה היא עושה. גם ויקטור לא ידע. רק ידוע שאף אדם שהיא הופעלה עליו לא חזר להיות אותו הדבר לאחר מכן.
אחרונה בחבורת ה'ללא חברים' הייתה הילדה הצעירה ביותר. בלונדינית שקטה בת ארבע עשרה ששמה אליסה. הבדידות שלה צבטה משהו באטסוקו, היא כל כך צעירה ונתלשה מכל המציאות שחיה בה בשביל להתאמן כאן, כדי להיות חברה בארגון הגילדה וכל זה- בשביל להיות חסרת חברים. הבנות האחרות גדולות ממנה, הבנים נמצאים בחבורה סגורה והיחידות שלא מצאו מישהו כאן הן-... ג'ייד וסאנה. ג'ייד האגרסיבית וסאנה שאטסוקו השתדלה להתעלם ממנה ככל האפשר אך נראתה גם די מנותקת מהחבורה.
YOU ARE READING
בונגו סטריי דוגס/ the other Nakajime
Science Fiction"אטסושי-קון!" נשמעה צעקה מפיו של דזאי "יש לך בקשת עבודה!" וכך הסיפור התחיל, ביום רגיל ביוקוהאמה, שאף אחד לא ציפה שיקרה בו שום דבר מיוחד חוץ מגשם קל, אך השמיים הבהירים המתכסים בעננים היו מלאים בהפתעות רבות יותר משאטסושי יכל לדמיין כאשר נערה בעלת שיער...