Lights, Camera, Action

57 6 14
                                    

"למה אני צריך ללבוש את זה??" אטסושי יבב באי-נוחות, "הדבר הזה הוא לא סוג של מחוך או משהו? למה אני??"

לרוע מזלו, הקריאות שלו לא נענו ולא יענו.

אטסוקו הסתכלה עליו במבט קפוא, משתיקה אותו ואת כל היושבים בחדר שהיו אגב שני התופרים, ושתי עובדות מלבדם.

"אני צריכה להיות כל הערב עם מחוך, נעלי עקב גבוהות שמתלבשות על כל הרגל שלי עם שמלה ארוכה שכוללת את רוב פלג הגוף העליון שלי עטוף בתחרה ממתכת ואתה מתלונן על מכנסיים שצמודים קצת באגן?!" אטסוקו אמרה, פוקקת את אצבעותיה בתנועה מאיימת ושולחת מבטי קרח לאטסושי שיגרמו לטויה להיות גאה בה.

הנשף בעוד שעות ספורות וכבר מזריחת החמה האחים נמצאים במתחם המופרד בכמה קילומטרים מהאחוזה, בו יתרחש הנשף.

חזרות נערכו במשך כל היום ועכשיו, חמש שעות לפני הנשף האחים כבר היו בתהליך ההתארגנות שלהם.

זאת אומרת, אטסושי התחיל להתארגן שלושים דקות אחרי אטסוקו וכנראה שבכל זאת הוא יסיים לפנייה.

בעקבות ריבים חוזרים ונשנים עם הסטייליסטית שלה, הן בסופו של דבר הגיעו להסכמה מסובכת מאוד והתוצאות יצאו יפיפיות אבל... מסובכות ללבישה.

"אטסוקו-סאמה, השמלה שלך להופעה מוכנה." לשמע המילים האלו, אטסוקו הלכה לדלת ליד כדי להתארגן.

לערב היו לה שתי שמלות, בעקבות ריב עיקש בינה וקתרין לבין סאיורי והסטייליסטית שלה, שמלה אחת להופעה עם כתפיים וידיים חופשיות מתחרות ומכשולים למיניהם כדי שתוכל לנגן כמו שצריך ושמלה שנייה, פורמלית יותר, לערב ולאירוע עצמו.

בעקבות חוסר הנוחות של אטסוקו, אטסושי נגרר גם הוא לתוכנית הזאת, מקבל שתי תלבושות שונות להסתדר איתם במקום אחת שהסתבך איתה מספיק.

כעבור עשר דקות אטסוקו חזרה, עטופה בבד מחמיא בצבע תכלת-סגול.

השמלה אכן הייתה יפיפייה ואפשר היה לראות בה טאץ' אישי של אטסוקו.

בצייתנות, אטסוקו התיישבה מול שולחן האיפור הגדול שתפס חצי מאחד הקירות וחיכתה שהעובדת שהייתה בחדר הצדדי תצא משם.

כאשר היא יצאה משם היא קראה לאטסושי להיכנס פנימה, מראה לו שהבגדים שלו גם מוכנים שם.

עובד שנכנס לחדר הלך עם אטסושי כדי לעזור לו להתארגן ומאפרת ועובדת נוספת בבגדים דומים נכנסו ביחד איתו, אחת מהם הולכת ישר לאטסוקו ומתחילה בעבודה.

כאשר המאפרת סיימה עם אטסוקו, אטסושי יצא מהחדר הצמוד בבגדים שילוו אותו למופע שלו ושל אטסוקו, השילוב של החולצה הלבנה והמכנסיים השחורים שמתאימים בצורה חלקה עם השמלה הצבעונית של אחותו.

בתנועה מקצועית, המאפרת סיימה את האיפור של אטסוקו וקיבעה אותו בעזרת חומר שקוף שהחזיקה ועברה לאפר את אטסושי, מפנה מקום לעובדת השנייה שנכנסה איתה להתעסק עם השיער של אטסוקו.

בונגו סטריי דוגס/ the other NakajimeWhere stories live. Discover now