"הרגע שכולכם חיכיתם לו, אני מקווה לפחות, הגיע!" אטסוקו פתחה את השיעור באנרגטיות האופיינית לה, סוף סוף מתחילה להתנהג כמו עצמה מאז שהגיעה לאי המבודד. "אנחנו מתחילים לדבר על תכונות ולהשתמש בהם אז שיעור אחד תאורטי ועוברים להילחם בדברים!" קראה והתיישבה על השולחן בקדמת הכיתה.
חיוך קטן עלה על שפתיה בזמן שהיא התחילה את הנאום המוכר של המורה לשעבר שלה "יכולות הן נושא בעייתי," אמרה בקול בטוח, זוכרת כל מילה כאילו נאמרה לה אתמול. "אפשר להשתמש בהן כמו כל דבר, לטוב ולרע. לפעמים זו לא הבחירה שלך ולפעמים הבחירה כולה שלך. אבל לא משנה מה אתם עושים איתה, כל שימוש, ולו הקטן ביותר בה, מלטש אותה." אמרה, מחווה ללוח. הטוש המחיק שהיה על השולחן נפתח והתחיל לרשום על הלוח. "להשתמש בתכונות ברמה כזאת לוקח שנים של אימון, והמטרה שלי, היא להראות לכם שרמה כזאת קיימת."
המתבגרים היו מהופנטים, אפילו האדישים ביותר לא יכלו להתעלם מכמות השליטה שצריכה להיות בתכונה כו תקיפה כדי להשתמש בה בעדינות, בידיעה מלאה שלחיצה חזקה מידי, ולו בקצת, תחצה את הטוש לשניים וחלשה מידי לא תאפשר כתיבה יציבה על הלוח.
"לפני שאתם שואלים, אטסושי בישיבה, אז אני חופשיה להדגים לכם את הבסיס. כשהוא יגיע נתחיל עם ההסבר התיאורטי." אטסוקו אמרה לאחר שקלטה את המבטים של מספר תמידים לכיוון הדלת ומאחוריה, כאילו אטסושי יצוץ משום מקום כמו סאיורי.
"אם נחזור לנושא המקורי- כאן יש לכם מטרה אחת וזה לשרת את הגילדה, ובשביל לעשות את זה התכונות שלכם צריכות להיות החזקות ביותר והמלוטשות ביותר. הן כמו שריר, ככל שתמתחו אותן יותר הגבול שלכם יקח צעד אחד קדימה, והמטרה שלנו, המורים שלכם, היא למתוח את הגבול רחוק ככל האפשר." אטסוקו הסבירה, מילים מרירות על הלשון שלה אבל היא ידעה מה היא צריכה לעשות.
"נשמע קצת כאילו אנחנו רוצים שתשתמשו בתכונות שלכם עשרים וארבע שבע, נכון? אז זהו שלא. תתכוננו להשתמש בהן המון אבל יש מספר חוקים שצריך להבהיר לכם על השימוש בהן, והחוק הראשון והחשוב ביותר הוא שאסור לכם בתכלית האיסור להשתמש בהן כדי לפגוע במתלמד אחר. כל שימוש כזה יגרור לתוצאות קשות ואף לסילוק מהתוכנית. הפעמים היחידות שמותר לכם להשתמש בתכונות אחד כנגד השני הן בזמן השיעורים שלכם לפקודת אחד מצוות המורים. האם זה ברור?" אטסוקו הסבירה, מסיימת בטון תקיף. ממשיכה רק לאחר שווידאה שכל אחד מיושבי הכיתה הנהן בראשו. ג'ייד כמובן לא הייתה שם, היא לא טרחה להגיע כבר תקופה.
"החוק השני הוא שלמספר תכונות יש שימושים נוספים מלבד פגיעה, אז קחו בחשבון שכל שימוש שלא יבוא לטובת הגילדה יחשב על אותו סעיף כחוק הראשון. אין לחבל במערכות שלכם, במבנה הגילדה או במערכת הטכנולוגית של אף בניין, לא משנה כמה 'מצחיק' זה יכול להיות או באיזה התערבות הפסדתם. תעשו לי טובה, סאיורי תתלה את כולנו." אטסוקו המשיכה את החוקים, נכנעת מהטון הפורמלי מהר מאוד.
YOU ARE READING
בונגו סטריי דוגס/ the other Nakajime
Science Fiction"אטסושי-קון!" נשמעה צעקה מפיו של דזאי "יש לך בקשת עבודה!" וכך הסיפור התחיל, ביום רגיל ביוקוהאמה, שאף אחד לא ציפה שיקרה בו שום דבר מיוחד חוץ מגשם קל, אך השמיים הבהירים המתכסים בעננים היו מלאים בהפתעות רבות יותר משאטסושי יכל לדמיין כאשר נערה בעלת שיער...