"אתה... לא מעדיף לקרוא את המכתבים שלך? אתה לא עצבני?" שחורת השיער שאלה, עינייה הצהובות דבוקות למצעים הלבנים של מיטת המרפאה. היא לא הייתה מומחית בהתמודדות עם רגשות בדרך שהיא לא הסתרה שלהם והסיטואציה בהחלט אתגרה אותה.
"יש לי כמה שעות טובות מרותק למיטה הזאת גם אחרי שתעזבי, אז אני מעדיף לדבר איתך גם אם מה שעשית היה לא בסדר בעליל." ענה בקלילות. "עכשיו לגבי מה שאמרת מקודם-" אטסושי התחיל וסאיורי קפאה, מבינה שעכשיו כל סודותיה גלויים בפני בנה, "מה הכוונה בכך שרק בנות יכולות לקבל את התכונה של הנמר? מה זה אומר?"
הוקל על שחורת השיער, שמחה שלא מדובר עליה. "עד כה, בכל חמשת הדורות האחרונים בוודאות ובדיווחים הרבה לפני זה, התכונה החיה הצליחה להתבטא רק בבנות שנשאו את הגן של הויסטריה. כל פעם בעל החיים השתנה אבל אף פעם לא היה יורש זכר איתה. ביליתי הרבה שעות בלנסות להבין מה קרה לעזאזל איתך אבל כמו התכונה של אטסוקו שהיא עיוות גס של התכונה של אקי, גם התכונה שלך לא טיפוסית. הדבר היחידי שהצלחתי להבין הוא שהנמר שלך הוא בעצם נמרה, לא שיש לי מושג איך זה יתבטא או מה זה אומר." אמרה, שמחה לדבר על דברים שהיא בטוחה בהן ולא כוללים את הרגשות שלה, "וגם, טוב, אני משערת שכל כך הרבה סיבוכים בלידות של שניכם עשו את שלהם... אבל אתה בן, מזה אתה לא צריך לדאוג."
אטסושי שחרר נשימה שהוא לא ידע שהחזיק, ניסוחים מבלבלים שיחקו במוחו. לא שהיה לו משהו נגד בנות, פשוט לא התחשקו לו עוד בעיות בחייו כרגע. אולי בעוד שנתיים, כרגע יש לו מספיק לפתור לבד.
לפתע אטסושי התקשח, מסתובב לשחורת השיער במהירות. "אטסוקו יודעת??" המוח שלו לא מצליח להבין אם זה כן או לא כשקיבל חיוך מסאיורי כתגובה.
"אני אולי מעלימה עין אבל אני לא עיוורת. אמרנו לה שאתה עסוק בעינייני גילדה מסווגים, היא חושבת שאתה במשימה כמוהה והיא עצבנית מידי על הכל כדי לשים לב באמת." ענתה, מבינה שלבן השיער שמולה עדיין לא עיכל את כל מה שהוא עבר ושמע, נזכר ומפנים פרטים לאט לאט.
"זה טוב, עדיף כך." אמר, מעביר יד בשיערו הבהיר.
"על מה רבתם בכלל? אתם בדרך כלל בלתי ניתנים להפרדה."
"היא... למען האמת אנחנו רבים על זה כבר הרבה זמן. היא לא אוהבת את החבר שלי וזה התפוצץ אחרי המסיבה." ענתה בכנות, תמיד הרגיש קרוב יותר לסאיורי ועכשיו מבין למה.
"באמת? תמיד קיבלתי את הרושם שדווקא היא תהיה בסדר איתכם."
"אה, זה לא על זה ששנינו בנים. היא פשוט לא אוהבת את הקשר שלנו ו-"
"-איזה בעיה יש בניכם או בניהם שהיא מתעבת אותו כל כך?" סאיורי לא שיקרה במיוחד, היא ידעה שיש קונפליקט בנושא אבל נקטה באקטגווה בשיטת נתעלם וזה יעלם רוב הזמן.
YOU ARE READING
בונגו סטריי דוגס/ the other Nakajime
Science Fiction"אטסושי-קון!" נשמעה צעקה מפיו של דזאי "יש לך בקשת עבודה!" וכך הסיפור התחיל, ביום רגיל ביוקוהאמה, שאף אחד לא ציפה שיקרה בו שום דבר מיוחד חוץ מגשם קל, אך השמיים הבהירים המתכסים בעננים היו מלאים בהפתעות רבות יותר משאטסושי יכל לדמיין כאשר נערה בעלת שיער...