Blossom of Agony

80 4 58
                                    


"אז תן לי להבין אותך נכון נאקג'ימה-קון, אתה רוצה שניפרד מהשליטה שלנו בנמלים בכל צפון מזרח יפן ולאסור על כוחותינו להיכנס לעיר איוואקי לחצי השנה הקרובה?"

"אכן כן אוגאי-סאמה."

"ומה גורם לך לחשוב שאנחנו נסכים לכך?"

"לא ציפיתי שתסכים לכך במיידיות אדוני." לבן השיער אמר, מוציא מתיקו חבילת דפים ומושיט אותם בידיים עטופות בכפפות לבנות, לדמות כהת השיער מולו שעברה עליהם ברפרוף.

"טס- איך השגתם את כל המידע הזה?" בוס המאפייה שאל, לא טורח להסוות את המבט המודאג המעטר את פניו.

"יש לנו אשת מידע מוכשרת במיוחד. זאת תהיה בושה אם כל המידע הזה ידלוף, לא כך?" אטסושי שאל בחיוך תמים, גורם למורי לזעוף את פניו.

"ואתה רוצה שנצא מכל השטחים האלו בשביל ההבטחה שלכם?" מורי חשד, מסיבה טובה, לא סומך על מילים חלקלקות והבטחות ריקות.

"לא רק, אנחנו לא כל כך תמימים כדי לחשוב שתסכים רק עם מידע מודיעיני דולף על הכף." לבן השיער אמר והוציא מפה מתיקו, פורש אותה לרווחה על השולחן של מורי. "האזורים המסומנים בסגול הם אזורי המסחר שהגילדה שולטת בהם, ואלו שמסומנים באדום הם אלו שהפורט מאפייה שולטת בהם." אטסושי הצביע על אזורים שונים במפה ושלף עט אדום מדש החליפה שלו. "הגילדה מוכנה לתת לכם שליטה בששת החודשים הבאים בכל האזורים הללו-" מספר קווים אדומים צוירו באלגנטיות על המפה, צובעות את חלקה הדרומי באדום "-בתמורה להסכם הזה, אלו אזורים מניבים מאוד כך שחשיבות ההסכם ודאי מובנת לך אוגאי מורי סאמה." אטסושי אמר ברצינות, נועץ מבט עמוק בעיניו הסגולות של מורי.

בוס המאפיה שקל את האופציות בכובד ראש, מחשב את התנובה שלו מכל צד וצד של ההסכם. האזורים שהוא רצה שיוותרו עליהם היו די חשובים למאפייה נכון לעכשיו אבל סריקות מלאות של חמשת מבני הפורט מאפייה ודליפת מידע אישי על מיטב מתנקשיו גם לא הייתה אידיאלית.

אטסושי, שראה את ההרהורים של מורי הוציא מעטפה אחרונה מתיקו, נשק סודי שסאיורי הנחתה אותו להשתמש בו רק אם אין אופציה אחרת כי הוא יכול להפוך לחרב פיפיות. אחת לא שוויונית במיוחד כיוון שיכולה לרסק יחידה שלמה במאפייה ורק לשבש תוכנית אחת או שתיים של סאיורי. אך כידוע לכולם, היא שנאה שדברים לא הולכים כפי שתיכננה.

"מתנה אישית מאשת המידע שלנו. משהו קטן שיכול לסבר את דעתך בעניין." אטסושי העביר לו את המעטפה האטומה, שמורי פתח בהיסוס, מוציא ממנה תמונה בודדת. העיניים שלו ניסו להבין מה קורה בתמונה הכהה למספר שניות אבל כאשר הסצנה התבהרה, עיניו נפערו, חושפות את הנקודה החלשה שהכתה בה.

החיוך הבהיר של אטסושי לא חשף אף כוונה זדונית, חיוך תמים וטהור אך מורי לא קנה אותו או אף אחת מההבעות נטולות הרשע של אטסושי.

בונגו סטריי דוגס/ the other NakajimeWhere stories live. Discover now