The Empress Winter

21 2 68
                                    


⚠אזהרת טריגר: שפה קשה⚠

כשאטסוקו אמרה שהיא תעשה הכל כדי לצאת מהאי המקולל הזה שוב פעם, היא לא ציפתה שזה יכלול רובה M16 ותוכנית מפורטת של תשתיות העיר סנט ג'ון. פעם אחרונה שהיא הייתה בה היא דגמנה עם אחיה למגזין אזרחי. עכשיו, היא הייתה בעיר הציורית בחיפוש אחרי כנופיה מקומית שהסתכסכה עם הגילדה, וסאנה הייתה איתה, כשותפה מבצעית באופן מפתיע.

הרעיון היה של סאיורי. האימונים שלהן נשאו הצלחה סוף סוף אחרי שאטסוקו וסאנה השלימו, וג'ייד התחילה להגיע לאימונים ושיתפה פעולה עם המערכת, לכן, לבנת השיער קיבלה הצעה לצאת מהאי למבצע מטעם הגילדה כדי לבדוק את שיתוף הפעולה שלה ושל סאנה בזמן אמת.

באותו יום אטסוקו קפצה על ההצעה אבל עכשיו היא חשבה שאולי לשאול את סאנה קודם היה רעיון חכם יותר. שחורת השיער הסתבכה קצת עם חיבור אוזניית קשר, בבגדים אזרחיים בשביל החלק הראשון של התוכנית. באחווה המשותפת שהן פיתחו בשבוע האחרון, אטסוקו ניגשה אליה בשקט וחיברה את המכשיר בתנועה שהכירה מניסיון של שנים, מתקנת פגמים זעירים באיפור של סאנה לאחר שסיימה.

היא לא הייתה צריכה אותו באמת, תווי הפנים החדים והנאים שלה היו מספיקים לחלוטין בעצמם אבל המטרה הייתה למשוך תשומת לב אז לא לנצל את כל המשאבים אם אפשר?
אטסוקו סיימה לסדר את השיער הקצר של סאנה שהתבלגן מהנסיעה כאשר הרכב עצר, שתיהן מגיעות ליעד הראשון- סמטה בצד רחוב תיירותי במרכז העיר, סאנה יורדת בקפיצה מהמשוריינת שנסעו עליה, אטסוקו מורידה את התיק שלה מבפנים.

"בהצלחה." אמרה בקצרה, מאמינה ביכולתה של היפנית. אם היא יכלה להתקוטט איתה היא יכלה לעשות הכל. סאנה חייכה אליה, העיניים שלה נעצרות על השיער האסוף בזנב סוס גבוהה והבעתה השתנתה לרגע לפני שהסתובבה, מתחילה לרוץ לעבר הרחוב הראשי כדי להתחיל את המשימה.

'קיבלתי מבט מוזר גם ממי שאספה את השיער שלי הבוקר וגם מעוד שתי עובדות, מה לעזאזל הולך כאן?? אני באמת נראית כל כך מוזר עם השיער אסוף?' חשבה מתמקמת בפנים בחזרה, מסמנת לנהג להמשיך לכיוון היעד הבא שלהם.

המודיעין שסאיורי השיגה בזמן קצר היה מרשים, היא לא הצליחה למצוא את הבסיס כל כך מהר אבל שמות של חברים בה, מקום מפגש קבוע, דפוסי התנהגות ותכונות של דמויות מרכזיות בארגון- הכל בפחות מארבעה ימים. עכשיו סאנה הייתה בדרכה לכיוון מקום המפגש הקבוע שלהם, בית קפה בשכונה הצבעונית שלחלק הפנימי שלו יש מפלס נוסף. זה לא היה הבסיס אבל זה הספיק לחלוטין, משם הן יכולות להמשיך בעצמן.

אטסוקו פתחה את מכשיר הקשר של סאנה, עוקבת אחרי השיחות שלה כדי לפקח על התקדמות החלק שלה- למצוא אחד מהחברים המרכזיים, בדרך כלל אחד מהם מצוי בסביבת אזור בית הקפה, ולפתח איתו שיחה. סיפור הכיסוי שלה היה פשוט, תיירת יפנית שלא מצליחה למצוא את דרכה.

בונגו סטריי דוגס/ the other NakajimeWhere stories live. Discover now