Jungkook szemszöge:A tegnap estém, szó szerint egy kibaszott szar este volt. Rettenetesen dühös voltam magamra és egy kicsit Taehyungra. Direkt szórakozik velem? Ne keresem? Az enyém lesz! Nem adom fel, ő az első élőlény aki érdekel engem.
- Most kell vagy nem? - kérdezem nyugodt hangnemben még.
- Kell! - vágja rá. - De kicsit vehetnél lejjebb az árból. - jegyzi meg, miközben adja nekem a pénzt.
- Akkor járj máshoz. - nyomom kezébe a tasakot. - Van jobb dolgom is, mint hogy neked adjak át anyagot.
- De kell a társaságom, ugye? - teszi kezét vállamra, amit lelökök.
- Jimin, te hülye. - lököm le. - Inkább mond, mi van a zsaruval. - sóhajt egyet és szemét forgassa.
- Szerintem nem sokára ágyba visz, de nagyon örülnék az előlegemnek.
- Majd megkapod. - nyugtatom meg. - Deríts ki mindent és tereld a gyanúkat. Emlékez azokra amiket mondtam, cseréld ki az adatokat, küld más irányba. - felnevet és nyakamba karol.
- Minden meg lesz főnök.
- Kár, hogy csak te vagy az egyetlen rossz vérű macska ribanc. - dobom le magamról. - Már leállhatnál ezzel.
- De Jungkook, én így fejezem ki a szeretetemet feléd. - mondja szomorú hangon és konyítsa le száját.
- Mázlid van, hogy kis korunk óta ismerlek, mert most azonnal fejbe lőnélek ha nem. - hagyom ott.
Kocsimba beülök és egyenesen a virágbolt felé megyek. Bent egy zebra nő van és igazítsa a virágokat.
- Jó napot! - megyek be.
- Jó napot! Miben segíthettek? - kérdezi meg kedvesen és fordul felém.
- Egy nagy rózsa csokrot szeretnék és szeretném ha házhoz vinnék. - teszem kezemet a pultra.
- Rendben. Vörös rózsa? - kérdezi meg.
- Igen. bólintok.
- Kártyát, szeretne írni? - kérdezi meg kedvesen. Ezen elgondolkozom.
- Szeretnék. - bólintok rá.
Hoz nekem egy kis aranyos lila színű papírt és egy tollat. Megköszönve kezdem el írni az üzenetemet. Remélem ez valamit hatni fog rá, legalább beszéljen velem.
- Ez megfelel? - jön elém egy hatalmas csokor vörös rózsával.
- Gyönyörű, köszönöm. Itt is az üzenet. - rakom bele.
- Rendben, kérek egy címet és nem sokára visszük. - teszi le. - Más valamit?
- Nem, köszönöm. - rakok le több pénzt, mint amennyi lenne.
Gyorsan elmondtam a címet és a háza előtt állva vártam hogy haza menjen Szépségem és a futár is megérkezzen. Tudom, hogy most ép nincs otthon.
Taehyung szemszöge:
Ma reggel eldöntöttem hogy meglátogatom barátomat. Szokás szerint az irodájában dekkolt és idegeskedett.
- Hali. - kopogok be.
- Szia. - nézi tovább a tábláját, én pedig beljebb megyek, egészen mellé és nézem amit ő.
- Mit nézünk? - döntöm arrébb fejemet.
- Próbálunk rájönni, hol van a szállítmány helye. - szuggerálja nagyon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Hayran Kurgu"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...