Miután Jungkook elvitt a helyükre és ott megismerhettem Hoseokot, kitaláltunk egy alapos tervet, ami a pont karácsonyestéjén fog létrejönni. Alaposan kiterveltünk mindent és nem csodálom hogy eddig nem találtunk rájuk, nagyon profik és megfontoltak.Haza megyek későn, leveszem cipőm és vetkőzni kezdek miközben haladok beljebb. De nem számítok rá, hogy Jimin a kanapén ül és vár engem.
- Nem eset semmi bajod? - pattan fel és hozzám siet.
- Nem. - ölelem át derekát. - De megtudtam mindent Jimin, Jungkook mindent elmondott.
- É-én....
- Mától szabad vagy. - ölelem magamhoz. - Megegyeztem vele, hogy együtt tudjunk lenni.
- Nagyon sajnálom. - ölel szorosan. - Elakartam mondani neked, de akkor lehet megölt volna egyikünket.
- Neki kell dolgoznom Jimin, miattad megszegem azt amire felesküdtem. - tolom el, hogy szemébe nézhessek. - Szeretlek.
- Yoongi. - lábadnak szemei könnybe. - Én is szeretlek és tényleg nagyon sajnálom.
- Most már minden jobb lesz. - csókolom meg, kis kezével nyakamat átkarolja és viszonozza.
Taehyung szemszöge:
Mivel nem tudtam aludni és Jungkook későn jön haza, neki álltam sütni. Fene tudja miért, de megkívántam az édeset. Remélem Yoongi jól van, mert azóta nem jelentkezett, üzenetet meg hagytam neki.
Mikor kész vagyok a csokis sütivel, kiveszem és falatozni kezdem, közben tejet iszom hozzá. Füleimet mozgatom és farkamat is hátul, kicsit feszült vagyok és az ennivaló lenyugtat engem.
- Te még fent vagy? - kapom fel a fejem és Kook áll előttem.
- Nem tudtam aludni. - rántok vállat és tovább eszem. - Yoongiról nem tudok semmit és aggódóm. - nézek rá hatalmas szemeimmel.
- Találkoztam vele még az őrsnél, fáradt és haza ment. - néz el majd vissza rám. - Holnap beszélsz vele. - nyújtsa kezét. - Menjünk aludni. - elfogadom kezét és hozzá lépve ölelem magamhoz.
Hajamba puszil és felkap, a hálóba megyünk, lerak az ágyra.
- Gyorsan elmegyek zuhanyozni. - ad egy rövid csókot ajkaimra és megy is.
Ma van karácsony és Jungkookal feldíszítettük az egész házat és közösen a fát is. Ami vicces volt, mert valahogy belegabalyodott a világításba, de leszedtem róla. Majd az ennivalót csináltuk meg közösen, átment kaja csatába de nem bánom, mert nagyon jól érezzük magunkat és folyton kapok csókokat. Hamar el is jött az este, de olyan fogadott amire nem számítottam.
- Gyorsan el kell mennem, de sietek vissza. - fogja meg derekam.
- De hát Szent este van. - mondom halkan, azt hittem ma nem megy sehova.
- Tudom, de valamit nagyon elrontottak a papírmunkába.
- Ilyen sűrgös?
- Igen. - puszil számra. - Nagyon sietek, addig készítsd ki az ajándékokat. - csókol meg.
- Rendben. - mondom szomorúan és felmegyek érte.
Jungkook szemszöge:
Persze hogy nem akarom itt hagyni Taehyungot, de az embereimet ki kell hozni. A megbeszélt helyre megyek és maszkot húzók fel. Direkt úgy csinálta Yoongi, hogy egyedül legyen bent. Bemegyek, és ahogy megbeszéltük a kamerákat kikapcsolja és könnyű szerrel nyissa ki az ajtókat. Egyszerű az egész nagyon, a hátsó ajtónál vár kint rájuk a kocsi, ahova kiterelem őket. Ma nem ölök, sietnem kell haza. Mikor mindegyik kint van, Yoongihoz megyek.
YOU ARE READING
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...