✨18.rész✨

1.2K 64 7
                                    



Boldogan megyek haza Jungkookal, mert találkoztam Yoongival is, és tudtunk beszélgetni. Valamiért párom egy kicsit feszültnek tűnt ott bent, amit nem értettem, de biztos új volt neki a hely.

- Holnap mit akarsz csinálni? - megyünk be lakásába.

- Még nem tudom, miért? - kérdezem meg.

- Mert holnapra szeretném, ha eljönnél velem egy számomra fontos személyekhez. - veszem le a cipőm és érdeklődve fordulók felé. - Meghívtak vacsorára, hogy megismerjenek téged. - fogja meg a derekam és húz magához.

- Erről akartál beszélni? - nézek fel rá.

- Igen. - puszil számra.

- Holnap lesz és csak most szólsz? - szabadulok ki karjaiból és indulok meg a háló felé. - Mond vissza! Lehet nem fognak kedvelni! Nincs ruhám se! - mondom az indokokat és a szekrényéhez megyek, ami már majdnem félig az enyém és a ruhákat kezdem el nézni, hát ha van itt nekem valami jó.

- Nem mondom vissza. - jön be és nézi amit csinálok.

Csak egyet sóhajtok és leülők a szekrény elé, aztán felkelek, hogy van a hatalmas ruha gardróbja és óda megyek.

- Ácsi. - állít meg és magához húz, így hátam mellkasával ütközik. - Most mit is csinálsz? - kérdezi meg.

- Ruhát keresek. - válaszolom. - Tényleg megakarnak ismerni? - kezdem el piszkálni kezét.

- Igen. - bújik nyakamba.

- Sajnálom, amit az előbb mondtam, csak bepánikoltam. Mi van, ha azt mondják nem vagyok hozzád valló, vagy bármi?

- Nem érdekelne, mert szeretlek. - csókol nyakamba. - És hidd el, hogy normálisak a maguk módján, semmi se lesz.

(Nekem ezt be kellet raknom🥺)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Nekem ezt be kellet raknom🥺)

- Tényleg sajnálom, mert végre beakarsz mutatni valakiknek. - fordulok meg mosolyogva és nyakát átkarolom.

- Csak nekik tudlak. - hajol ajkaimra, amit viszonozok, olyan lágy.  - Jobb lesz, ha kiöltözöl mert az elegánst szeretik ilyenkor. - váll el ajkaimtól és szemezni kezdünk.

- Akkor kell vennem. - sóhajtok. - Ami van az már túl régi és százszor varrott, és csak az van ami a randinkon volt rajtam, az meg nem óda valló.

- Holnap elmegyünk venni. - kap fel ölébe.

- De nem akarom hogy te fizess mindent. - rázom meg fejem.

- Van pénzem, és mire költsem ha nem a páromra? - ül le az ágyra, én ölébe ülök tovább. - Enged meg nekem, hogy kényeztesselek egy kicsit.

Fejemet egyből rázni kezdem, hogy nem. Nem akarom hogy rám költse a pénzét.

- Taehyung, kérlek. - elfordulók, de fejemet vissza fordítsa, így láthatom újra nyuszi füleit.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Onde histórias criam vida. Descubra agora