Jungkook szemszöge:Mivel megkívántam hirtelenjében a csokit, ezért megálltam egy boltban. Valami azt súgta hogy ebbe a kis boltba kell hogy menjek. Ahogy beléptem, egyből a csokikat kezdtem el keresni. Amikor megtaláltam, fordultam is be, de úgy is torpantam meg. Gyönyörűségem vett le, egy kis elefánt fiúnak csokit, aki megköszönve ezt futott el. Szépségem csak mosolygott ezen, majd nehezen eldöntötte mi kell neki, csak ő is úgy járt mint az a kis elefánt kisfiú. Nyújtózkodott de nem érte el, ezt a pillantatott választottam hogy oda menjek és derekára simítva, kicsit megfogva vettem le neki. Pont jó dereka van, egésznap magamhoz húznám és nem engedném el. Kis beszélgetésünk után sietett is el, gyorsan elvettem amit kellet és mentem utána. Felajánlottam hogy haza viszem, amire meglepetésemre igent mondott. Na igen, talán egy kicsit erőszakos vagy parancsolgatós voltam. De nem akarom hogy ilyen helyen dolgozón! Ami még fontosabb, hogy olyan ismerős illatot kezdtem el érezni felőle. Abban biztos vagyok hogy valamit titkol, de ki fogom deríteni hogy mit. Szerencse hogy van nálam mindig egy megírt cetli a telefon számommal, a zsebébe is csúsztattam miközben arcára simítottam. Éreztem hogy ő is pont ugyan annyira élvezi ezt, mint én, csak valami vissza fogja. Az enyém leszel Gyönyörűm és velem leszel!
Miután eljöttem tőle, utam haza vezetett. Egy sima mackót húzok fel, felső testemet szabadon hagyom és edző teremben lemenve, kötözöm be kezem és veszem fel bokszkesztyűmet.
(Gifet akartam, de valamiért nem engedi🙄)
Valahogyan le kell vezetnem a stresszet. Ezek után, lehet nem is fog meghívni vagy kidobta a cetlit. Legalább megtudtam hol lakik, óvatosnak kell lennem ha udvarolni akarok neki. Meg kell védenem mindenkitől és a legfontosabb, hogy nem tudhassa meg mit dolgozom.
De elsőnek is reménykedem hogy felhívjon. Nem tudom elhinni, hogy én Jeon Jungkook ilyeneket mondok valakire, megakarom védeni, udvarolni akarok és most pedig reménykedek. Elcsavarta a fejemet ez a Szépség.
Taehyung szemszöge:
A kanapén ülök és próbálom elterelni a figyelmem a cetliről, ami a konyhapulton pihen. Nem fogom felhívni, de és ha ma felhívom akkor nem tűnik túl nyomulósnak? Lehet azt hinné hogy tapadós vagyok mint a pióca vagy nincs jobb dolgom, mint neki telefonálni. Na és ha nem is ez a száma? Le kéne ellenőriznem, kellek fel. Nem, nem. Ülök vissza a kanapéra.
Felkelek és a pult elé sétálok, körmeimet pedig rágcsálom idegességem miatt. Ha fel is hívnám, mit mondanék? " Szia, csak leellenőriztem hogy nem kamu számot adtál meg." Hát ez kínos lenne. Füleimet kezdem el piszkálni és farkammal a cetlit lökdösőm, ide-oda.
Csak megcsörgetem, ha felveszi és bele szól, akkor ki nyomom. Igen!Telefonomat előveszem a zsebemből és farkammal pedig cetlit veszem fel és tartom magam elé, hogy leolvassam a számokat. Miután beírtam, gondolkozás nélkül nyomok a hívás gombra. Pár csörgés után, fel is veszi valaki.
-Haloh? - mondja bele az ismerős hang lihegve.
- Sz-szia. - dadogóm és zavarban is vagyok.
- Taehyung? - kérdezi meg a nevem derűsen.
- Talált, süllyedt. - mondom mosolyogva és kezdek eljárkálni a lakásban, közben farkammal simogatom forró arcom.
- Felhívtál. - mondja el a vallós tényt.
- Kíváncsi voltam ki veszi fel a telefont. - ülök le az ablak párkányba.
- Na és pozitív lett a vége?
- Kellemes csalódás. - harapom be alsóajkam.
- Ennek örülök. - mondja lágy hangon.
Kis ideig beállt a néma csend köztünk, de egyikőnkét se zavarta.
-Megzavartalak? - töröm meg a csendet.
- Nem, csak edzettem.
-Ohhhh. Szoktál edzeni?
- Mindennap. - lehet nekem is kéne egy kis edzés. - Sajnálom,Taehyung a mait. - hallom meg bűnbánó hangját. - Nem szabadott volna így viselkednem veled.
- Már el is felejtettem. - piszkálom meg fülem, farkammal. Igazából egy picikét még zavar a mai dolog, lehet rossz ötlet volt, hogy felhívom. - Igazából nem tudom miért hívtalak fel Jungkook, szerintem nem kéne találkoznunk.
- A mai dolog miatt mondod?
- Nem. - rázom fejem, amit ő valószínűleg nem lát. - De nem szeretnék senki mást az életembe, aki szabályozna.
- Taehyung-
- Jungkook. Kérlek, ne keress többé engem. - mondom ki nehezen. - Szerintem meg vagy te nélkülem is és talán, ha olyan életet élsz, nyugodtan folytasd az éjszakázást. Lehet tőlem is csak ezt akarnád és nekem ez nem kell.
- De Taehyung-
- Viszlát Jungkook. - nyomom ki a telefont és rakom le szomorúan.
Nem engedhetek magamhoz senkit se közel. Nekem ott van Yoongi és a srácok a diszkóban, akik tudják hogy mi vagyok és tudom róluk, hogy sosem árulnának el engem.
_____________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
✨7.rész✨ Kicsit nehéz Taehyungnak, hisz nagy titka van. De ugyan úgy Jungkooknak is nehéz, Taehyung hiába érez valamit Jungkook iránt, nem ad esélyt semmire.
Jungkook ezek után mit fog tenni?🤔Sajnálom, hogy most hozok részt🥺 de így a sok tanulás és a suli mellett nehéz🥺❤️✨
Nektek hogy megy az iskola?❤️🌸 Valami történt veletek?🌸💫
YOU ARE READING
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...