✨12.rész✨

1.4K 75 15
                                    


Hihetetlen amit mondani fogok, de hozzá bújva néztem a filmet. Elsőnek távol ültünk, de valahogy egymás mellett kötöttünk ki. Nem emlékszem már milyen filmet is néztünk, nem tudtam arra koncentrálni. Majd elsőnek haza vitt, utána munkahelyemre hozott.

- Egész nap mosolyogsz. - lép mellém Bam. - A tegnapi isten? - piros arcommal más fele nézek.- Lefeküdtetek? - nyissa el ajkait, a drámai hatás miatt.

- Nem! - tiltakozom egyből. - Már régóta próbálkozik.

- Csak? - könyököl a pultra.

- Nincs csak. Hétvégén randizunk.

- Mi? - kezd el ugrálni és visítozni, ezért furán néznek ránk.

Gyorsan befogom száját.

- Shh. - nézek körül. - Nem kell erről tudnia senkinek. - magyarázom neki. Egy nagyot bólint, ezért elengedem. Megigazítom a ruhám és készíteni kezdem a koktélt.

- Yoonginak már mondtad?

- Mit nem mondott még nekem? - jelenik meg mellettem. Sokkosan nézek rá, majd megölelem.

- Majd elmondom. - mosolygok rá.

- Rendben. - sóhajt. - Mikor végzel?

- Nem sokára. - adom ki a koktélt.

- Megvárlak. - ül le.





Lejárt a munkaidőm és Yoongival hagyom el a helyet. Kint megállunk és beszélgetni kezdünk.

- Szóval? - néz rám.

- Akkor elmondom. - veszek egy nagy levegőt. - Megismerkedtem valakivel. - csukom be szemeim és hadarom el gyorsan.

- Tényleg? - nyitom ki szemeim. - Biztos? Bízhatunk benne? Ki az? Nem erőszakos?

- Túl sok kérdés! - állítom le. - Yoongi, ismersz. Senkivel se álltam le egy szóra sem, de ő elérte. - mondom a végét halkabban és billenek meg a lábamon.

- Wow. - mond csak ennyit. - Neked bejön. - állapítsa meg. - De értsd meg, hogy féltelek.

- Értem és nagyon szeretlek. - ölelem meg. - Mindig törődsz velem.

- Még szép. - ölel szorosabban. - Te is ezt teszed velem.

- Miért is kerestél? - kérdezem meg, de nem válok el tőle.

- Beszeretnék mutatni valakit. - mondja zavartan.

Eltolom magamtól és meglepődve figyelem, majd boldogan.

- Min Yoongi! Te cassanova! - kezdek el ugrálni.

- Hey! - állít le. - Ráérsz a hétvégén? - fejemet kezdem el rázni.

- Első randim lesz. - mondom zavartan.

- Mikor akartad te, ezt elmondani nekem?

- A héten! - vágom rá. - Nem tudom mit vegyek majd fel! - kezdek el nyavalyogni.

- Elmegyek veled vásárolni. - forgassa meg szemeit.

- Tényleg? - nekem csillognak fel.

- Tényleg. - bólint.

- Imádlak! - ugrok nyakába.

- Hazaviszlek. - szállok le róla.











Hamar elérkezett a hétvége és Yoongival is elmentünk vásárolni. Egy fehér szettet vettünk kék hajamhoz, arany díszítéssel. Ráment az egész havi pénzem, de teljesen megérte. Kicsit mutat belőlem, de annyi bajom legyen.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now