🔞✨43.rész✨🔞

1.3K 47 0
                                    



Sajnos nem tudtam sokat kint lenni a teraszon, mert Jungkook utánam jött, hogy megfázok és hogy már megyünk haza, mert már késő van.

Elbúcsúztunk Namjoonéktól és Yoonmin páros haza vitt minket.

Otthon a Kicsiket befektettük a kiságyukba, már este nyolc óra van. Észre se vettem, hogy így elment az idő. Végülis egy szuper nap volt és a kis családommal tudtam lenni. Nagyon szeretem őket.

Jungkook csinált fürdő vizet, ezért bemegyek utána. Ő már a bent ül és felkapja fejét érkezésemre. Gyorsan leveszem mai ruháim és beülők a másik oldalra. Felhúzott szemöldökkel néz rám, amire kérdő tekintetemet kapja meg. Megforgassa szemeit és két lábamat elkapva húz magára, hirtelen cselekedete miatt felsikítok egy halkat és karjában kapaszkodom meg, majd nyakát karolom át.


Jungkook szemszöge:

Taehyunggal az életünk megváltozott mióta meg vannak a Kicsik. Persze jó irányba, imádom őket. Sajnos annyi időt, mint amennyit akarok, nem tudok velük tölteni. Ezért is szeretnék betervezni olyan napokat, mint a mai.

Ma meg tudtuk milyenek a Picik és teljesen az lett, amire számítottam. Jun egy aranyos nyúl mint én, Taewoo pedig egy kis Hybrid, mint Tae.

Fel jött az a téma is ma, amiről még igazán nem akartam beszélni, de már fel kelet hozni. Tudom, hogy most ez Szerelmemnek hirtelen jött és sok elvárás van, de én mindentől megakarom óvni őt és sajnos nincs már visszaút, csak a halál.

Úgy érzem, hogy Taehyungot egy kicsit jobban megérintette ez, mert utána egyből elment és a teraszon találtam kint a hidegben. Nem akarom így látni, hogy bántja őt valami. Azt akarom, hogy gondtalan és boldog legyen.

Most is a kádban nem hozzám ült be, hanem a másik végébe, eléggé zavart. De már magamra húztam.

- Mi a baj?- kérdezem meg és lágyan kezdem el simogatni combjait.

- Semmi.- válaszolja halkan.

- Taehyung.- szólítom meg kedvesen. - Ha a mai zavar téged, ne zavarjon.- kezdek bele.- Tudom, hogy most ez nehéz neked és félsz, de kérlek csak próbáld meg.- keresem tekintetét, amit meg is kapok. - Ígérem, ha azt mondod már nem bírod, abba hagyjuk és nem kell csinálj semmit.

- De én szeretném.- mondja bizonytalanul.- Legalább tanulok valamit és megtudom védeni azokat akiket szeretek, ha kell.- egy lágy csókot adók ajkaira.

- Annyira jó ezt hallani.- mosolygok.- Ott leszek veled és segítek mindenben, de Namjoon Hyung kérte, hogy bevezessen téged az alapokba.

- Egyszer már fogtam fegyvert. - néz rám ártatlanul. - Rád.- teszi hozzá.

- És nagyon szexi volt.- vezetem hátra kezeimet, kerek idomaira.

- Tényleg?- hajol közelebb és ajkába harap.

- Tényleg.- markolok bele, amire ő egy halk nyögést ereszt ki ajkai közül.- Hogy fogom majd vissza tartani magam a kiképzéseden?- teszem fel a költői nagy kérdést, már most úgy állok mint a cövek.

- Mr.Jeon talán ilyen hamar vigyázban van?- vezeti le kezét férfiasságomra kacéran.

- Csak is Mrs.Jeon miatt.- lehelem ajkaira és mohón falni kezdem, ezeket a kívánatos ajkakat.

Egyszerűen tökéletes Taehyung, maga az egész lénye. A teste, a személyisége, megfogtam vele az Isten lábát!

Kerek idomai passzolnak az én hatalmas tenyerembe, feszes combok, hosszú láb, tökéletes napbarnított bőre, tökéletes minden egyes porcikája és csak is az Enyém! Senki másé!

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now