~3 év múlva~Ma van az ikrek születésnapja. Az én kis Csodáim három évesek, el se akarom hinni. Már rohangálnak a házban és igazi kis rosszcsontok is tudnak lenni.
Mondhatom, hogy nagyon is boldog vagyok. Amióta előszőr jártam a Maffia találkozón, Jungkook szerint megkaptam a tiszteletet, mert egy szinten bizonyítottam. Szerencsére nem történt semmi. Bár túl jó minden és félek, hogy ez csak egy vihar előtti csend.
De erre nem is akarok gondolni. Jiminek és Yoonginak születettet egy kisfiúk. Olyan kis aranyos, a neve Kai. Mindkettőjükre hasonlít, kétség nélkül. Még csak négy hónapos, de egy kis tünemény.
- Jun, ne rohangálj!- szólok rá.- Hol az öcséd?- állítom meg.
- Jaj ne, elfelejtettem hogy bújócskázunk!- kiált fel és el is rohan.
- Segítsek valamiben?- jön be a konyhába Jin.
- Igen, megköszönném.
- Mit csináljak?- vesz fel egy kötényt.
- A húst kéne kisütni gyorsan és a ramen.- teszek egy edénybe vizet.- A torta meg van?- fordulok meg.
- Jungkook hozza, Namjoonal. - rakja a húst az edénybe és kezdi kisütni őket.
- Az ikreket rendbe kell rakni.- sóhajtok.
- Menj, nyugodtan, tedd rendbe őket.- veszi le a kötényem és kifelé terel.- Mi mindent megcsinálunk. Ne felejtsd el magadat is rendbe szedni.
- Köszönöm.- mondom hálásan és a nappaliba megyek. - Nem tudjátok hol vannak a Kicsik?- kérdezem meg.
- Taewoo itt van a szekrényben. Jun pedig az emeleten.- mondja Yoongi.
- Taewoo, gyere ki!- és ekkor ki is mászik és félénken néz rám,farkát maga köré csavarja. - Nem haragszom Picim.- mosolyodom el rajta.- De átkell öltözni.- veszem fel és hozzám búj.
- Jimin, Kainak nem kell semmi?- fordulok felé.
- Nem.- rázza meg fejét mosolyogva.- Elvan magával.
- Akkor, menjünk fel.- indulok meg fel. - Hol lehet a bátyád?- kérdezem meg és a szobájukba benyitok.
- Apu, szerintem a ti szobátokba van.- megyek most oda és bizony az ágy alatt van.
- Taewoo!- mászik ki.- Nagyon jól elbújtál!- teszem le és megöleli.- Legközelebb megtalállak.
- Csak nem kerestél mindenhol.- nevet fel édesen.
- Kincseim, áthozom a kis ruhátokat. Ne mozduljatok.- hagyom ott őket és gyorsan kiveszem az egybe kis ruhájukat.
Vissza megyek és gyorsan átöltöztettem őket, ameddig ők az ágyon ülnek és egymással elvannak, én is rendbe szedem magam.
- Apa mikor jön?- kérdezi meg Taewoo.
- Nem sokára, de jól kell viselkedjetek!- térdelek le eléjük és megcsipkedem arcukat, nevetve tolják el kezemet.
- Mindig jók vagyunk!- vágja be a durcit Jun és karjait összefonja, orrát felhúzza. Tiszta Jungkook, még kis nyuszi vallójában is van.
- Tudom Nyuszim.- puszilom meg. - Na menjünk le, nem sokára torta.- erre pedig felragyog a szemük és rohanni is kezdenek. - Lassan!- megyek utánuk.
- Megfoghatom?- kérdezi Taewoo Jimint.
- Még kicsi vagy hozzá, de ha az ölembe bele ülsz, akkor igen!- bólint barátom.
YOU ARE READING
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...