✨21.rész✨

1.4K 59 9
                                    



Taehyung szemszög:

Másnap Jungkook védelem nyújtó karjai közt ébredek fel, nagyon boldog vagyok. Mosolyogva kezdem el arcát tanulmányozni, annyira nyugodt. A tegnap este pedig fantasztikus volt, odafigyelt rám és tényleg nem akarta, hogy fájjon nekem. Jó, egy nagyon picit fáj, de a boldogságom még ezt is elveszi. Jungkookkal vesztettem el és egyáltalán nem bánom. Szeretem teljes szívemből és úgy érzem nem tévedtem vele. Nyuszi fülei elő vannak bújtatva és érzem, hogy sajátom is. Az említett részt kezdem el simogatni neki és hajába is bele túrok, orrára pedig puszit nyomok. Olyan aranyos és még nem kell fel, csak nyammog. Felém van fordulva, ezért hátára gurítom és sulyommal ráfekszem. Hybrid farkammal kezdem el haját birizgálni, közben izmos felsőtestére rajzolok köröket. Szerencsére van rajtunk alsó és rajtam még az ő fehér pólója. Azt hiszem a tegnapi élményemet inkább Jiminnel beszélném meg és nem Yoongival, vele cikki lenne erről beszélni, szinte a bátyám és hát mindenkinek cikki lenne erről beszélnie a testvérével.

- Nyuszi. - adók szájára egy puszit. - Kelj fel. - nézem arca vonásait, amik megrándulnak és lassan szemeit is kinyissa.

- Jó reggelt, Édesem. - ásít egyet és magához ölel.

- Neked is, Nyuszim. - bújok ölelésébe.

- Nem fáj semmid? - tol el, hogy szemembe nézhessen.

- Nem. - rázom meg a fejem. - Vigyáztál rám. - nézek ajkaira és vissza szemeibe.

Feljebb húz, ami miatt egy kisebb sikoly hagyja el ajkaimat, mert hirtelen jött. Megmosolyogja és állam alá nyúlva hajol finoman ajkaimra és kezdi el ízlelni. Hajába túrva viszonozom méz édes csókját. Derekamat kezdi el cirógatni, benyúlva pólóm alá. Miután elfogy a levegőnk, elválunk pihegve és homlokunkat összedöntsük.

- Mit szeretnél ma csinálni, mielőtt megjönnek Yoongiék

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Mit szeretnél ma csinálni, mielőtt megjönnek Yoongiék. - teszi hozzá.

- Egy finom reggeli és séta a vásárban. - mondom csillogó szemekkel.

- Biztos? Nagyon hideg van és esik a hó. - egyik kezével arcomat kezdi el cirógatni.

- Igen, amúgy is ki kell pipálnom valamit. - egyenesedem fel és karba teszem kezeim.

- Van egy listád? - lepődik meg.

- Igen, az ilyen nagyobb dolgokról. A fejemben. - mondom gyorsan.

- Mi az amit kint akarsz csinálni? - kérdezi kíváncsian.

- Hóesésben csókolózni a vásárban. - mondom halkan és nem nézek rá zavarom miatt.

- Teljesítem akkor neked és elviszlek máshova is. - fordítsa vissza a fejem. - Csinálok neked palacsintát. - ül fel és megcsókol, nyakát átkarolva viszonozom.

- Nem akarok még felöltözni. - konyítom le ajkaim.

- Nem is kell. - kell fel velem együtt, lábaimat összekulcsolom dereka körül. - Így megyünk le és eszünk. - visz le és egy puszit nyom ajkaimra, majd lerak a pultra és el is kezdi csinálni reggelinket.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now