Taehyung szemszöge:Szorongva állok Jungkook mellett, nagyon izgulok és ezt nem is tudnám tagadni. Hiába mondja, hogy nyugodjak meg, ez valahogy nem megy. Az ajtó előtt magával szembe fordít és ajkaimra hajol.
- Nem lesz semmibaj. - cirógassa derekam.
Lehunyom a szemeimet egy másodpercre és kifújom a levegőt.
- Menjünk. - nyitom ki szemeim mosolyogva.
Derekamnál szorosan tart és úgy megyünk be, egyből egy itt dolgozó nő jön hozzánk.
- Mr. Jeon. - hajol meg.
- MinSeo. - biccent fejével.
Elindul befelé, mi pedig kövessük őt.
- Mr. Jeon és a párja megérkezett. - érünk be az ebédlőbe.
- Jungkook. - jön egy barna tincses férfi és megöleli mosolyogva. - Olyan elegáns vagy. - méri végig, de szerelmem, csak szemét forgassa. - Te pedig...
- Kim Taehyung. -hajolok meg, de ő megölel ezért viszonozom.
- Nagyon Gyönyörű fiú vagy. - mér végig. - Tetszik a hajad, különleges.
- Köszönöm. - mondom zavartan.
- Drágám, hagyd leülni. - jön egy ezüst hajú férfi.
- Szia Nam. - köszön Jungkook, az ezüst pedig átkarolja a barnaság derekát.
- Szóval Taehyung, remélem szereted a kimchit és egyéb ételeket. Jin nem bírt magával és maga állt be a konyhába. - meséli.
- Mert végre Kook haza hoz valakit. - néz rá mérgesen és leül.
- Kim Namjoon. - biccent és megy leülni.
- Gyere Kicsim. - puszil arcomra Jungkook és a székhez vezetve ültet le, majd leül mellém ő is.
Mikor elnézek a társaság felé, Jin olvadózva néz egy kicsit, de Namjoonnak semmi reakció.
- Mit dolgozol? Mindent mesélj el nekem. - hozzák ki az ételeket, mindenkinek egy tányéron.
- Nem muszáj mindenre válaszolnod. - teszi kezét combomra Kook.
- Egy éjszakai klubban vagyok pultos. - veszem fel a pálcikát. - Nem tudom mire kíváncsi.
- Mondjunk, milyen állat is vagy? Kooktól megszoktuk, hogy nem mutassa magát és mint láthatod most mi se mutatkozunk, illetlenség. - kezd el enni.
- Jin, kérlek elsőnek együnk utána beszélünk. - szólal meg Kook, amire hálásan nézek rá.
- Rendben. - kezdünk el halkan enni, ez valami nagyon finom.
- Ez isteni, nagyon jól tud főzni. - dicsérem meg.
- Oh, ez semmi. - mosolyog rám.
Mikor végzünk az étel elfogyasztásával, a nappaliba megyünk át. Páromhoz vagyok bújva, de ő egyáltalán nem bánja és úgy válaszolgatok a kérdésekre amiket kapok a pártól. Később Namjoon és Jungkook félre vonul megbeszélni valamit.
- Mióta is vagytok együtt? - kérdezi meg.
- Lassan két hónapja. - tördelem ujjaimat.
- Sokszor kell elmennie Jungkooknak. - iszik a teájába.
- Igen. - bólintok egyetértően.
- Az ő munkájában sok dolog van, a cég szabályaihoz tartania kell magát. - ezt olyan furcsán mondta.
ESTÁS LEYENDO
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfic"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...