✨13.rész✨

1.3K 70 3
                                    



Jungkook szemszöge:

Mesés volt a randevúnk Taehyungal, olyan egy gyönyörű teremtés. Lenem tudtam venni a szemem róla. Végre az enyém és hozzám tartózik. Alig várom, hogy ma találkozunk.

- Sziasztok. - megyek be Namjoonékhoz mosolyogva és Jinek nyomok egy puszit az arcára.

- Mi ütőt beléd? - kérdezi Nam.

- Szerelmes. - válaszolja Jin nevetve.

- Az vagyok. - bólintok, ők pedig csodálkoznak, hogy bevallottam. - Tegnap óta pedig a párom. - veszem fel a csésze kávét és kortyolok bele.

- Mikor akarod bemutatni? - kérdezi Jin.

- Nem sokára. - válaszolom.

- Tud valamit? - kérdezi Nam.

- Nem és nem is fog. - nézek Jinre, hogy nehogy elszólja magát.

- Te tudod, mit csinálsz. - válaszol Nam.

- Így lesz a legjobb. - bólintók. 

Beszélgettünk egy kicsit, de inkább csak Jin kérdéseire kellet válaszolgatnom Tahyungal kapcsolatosan. Ezek után mennem kellet néhány dolgot elintézni és Jiminel a találkozó.

Szokásos helyünkön találkozunk és ő szokás szerint megölel, és én ellököm szemforgatva.

- Mond. - térek a lényegre.

- Most már tuti hogy a tenyeremből etetem. - vigyorodik el, ez miatt pedig én is.

- Csak nem meglettél rakva? - húzom szám perverz mosolyra.

- Fogd be! - mondja pirulva, ami miatt nevetni is kezdek.

- Állj! - állok meg. - A tervnél kell maradnod! - nézek rá komolyan. - Miért pirultál el Chim? - hívom becenevén és egészen neki tolom a betonfalnak. 

- É-én? Nem! - fordítsa el a fejét.

- Maradj az érzéketlen ribanc szerepednél.- lépek hátra. - Szeretném tudni mit fog csinálni ma és holnap is. Érzem hogy ő vele lesznek még gondok. - nézek el, majd vissza rá. - Majd jelentkezz. - hagyom ott és megyek Taehez, mert hívott hogy vigyem el valahová, egyedül nem akar elmenni. Egyértelmű, hogy azonnal belementem, nem engedem el sehová se egyedül és örülök, hogy megkért rá.

Már kint áll, ahogy félre állok autómmal, be is ül és bekapcsolja övét.

- Szia. - néz rám mosolyogva, amit viszonozok.

De köszönés kép, én inkább megfogom tarkóját és ajkaira hajolok egy csókért, amit elsőnek nem viszonoz a meglepőség miatt, utána pedig igen, és édesen kezdi el mozgatni lágy ajkait.

- Szia. - válok el tőle mosolyogva, ami miatt ő elpirul, még egy utolsó csókot nyomok ajkaira és elengedem. - Hova kell menned? - indulunk el.

- Yoongi beakar mutatni valakit..... - tördeli ujjait.

- Ohh, és te nem akarsz találkozni vele? - kérdezek rá, mert látszik hogy valamit nem mond el.

- Nem! - tiltakozik egyből. - Én nagyon örülök neki! Csak....

- Csak? - húzom fel szemöldököm, mert nem értem.

- Bejönnél velem? - kérdezi meg halkan.

- Persze! - fogom meg kezét, ami ölébe volt és a combomra rakom. - Legalább most betudok mutatkozni neki és megismer.

- Tényleg nem bánod? - nézek rá egy pillanatra, de csak biztatóan elmosolyodom, ahogy meglátom arcát. - Nem szóltam előre.

- Nem bánom Baba. - emelem fel kezét és csókolok rá.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now