Másnap arra kelek, hogy Szerelmem karjaimba van bújva és halkan szuszog. Tegnap sikeresen megsirattam, de nagyom dühös voltam. Óvatosan bújok ki mellőle és egy egyszerű ruházatot magamra veszek és lemegyek csinálni neki rántottát.Mikor kész van, kiszedem egy tányérra és kenyeret, meg a reggeli epres tejét viszem fel neki. De pont ekkor totyog le, ezért lerakom az asztalra és megvárom, hogy elém jöjjön. Derekamat átöleli és hozzám búj.
- Milyen bújós kedvünkben vagyunk. - puszilok hajába. - Csináltam reggelit. - ültetem le és elé tolom.
- Nem kérek. - tolja el. - Rosszul vagyok a rántottától. - néz fel rám.
- Akkor. - adom a kezébe az epres tejet. - Én megeszem, neked pedig talán van szendvics vagy gabonapehely.
- Csokis? - kérdezi meg.
- Igen. - nem is kell több, felpattan és gyorsan megy is megcsinálni magának, majd magát tömve jön vissza. - A tegnapi napot felejtsük el. - mondom neki, mikor ölembe ül. Érzem, hogy teste megfeszül és lerakja a tálat.
- Én nagyon sajnálom. Nem akarok veszekedni és azt is nagyon sajnálom, hogy nem jöttem haza, mikor te kedveskedni akartál. - mondja szomorúan. - Csak olyan mint ha....
- Sajnálom, minden jogos volt amit tegnap mondtál, ezért készültem ezzel a vacsorával is, csak dühös lettem, hogy haza se akarsz jönni.
- Azért veled akartam volna elintézni ezeket... - motyogja.
- Mi van még? Azt megcsináljuk együtt. - puszilok tarkójára.
- A ruhát nem veled fogom, talán a meghívok vannak még, és hogy ki - hova ül. - kezd újra enni. - Elkel menni a mintákért.
- Egy emberem elhozza most. - veszem elő a telefonom és írok is. - Van kép a helyszínről? - kérdezem meg.
- Csak egy egyszerű terem lesz. - adja a választ. - De tessék. - adja kezembe az ő telefonját és nézegetni kezdem.
- Maffia tagok fognak ott lenni. - nézem a helyet. - Mennyi kijárat van?
- Három. Jungkook, nem akarom, hogy bármi történjen ott, mert a barátaim is ott lesznek.
- Nem fog, mert aki elfogja merni rontani az életem egyik legjobb napját, azt megölöm és tudják. - csókolok nyakába, ami miatt rám néz.
- Tetszik a hely? - kérdezi meg aranyosan.
- Tetszik nagyon. - tudtam, hogy nem veszi félvállról az egészet. - Egyél, utána választunk meghívott.
- Nekem ez nagyon tetszik. - mutat fel egy baba kék színű és mintázatú meghívott.
- Ez nem lenne jobb? - mutatom az arany színűt és kiveszi a kezemből.
- Döntés képtelen vagyok. - néz rám segédkérően.
- Van egy ötletem. - veszem el tőle és hátam mögé rakom kezeimet. - Válasz egy kezet és amelyikben van az egyik, az lesz. - keverem meg őket jól.
- Legyen.- bólint és kezeimre fókuszál.
- Na? - kérdezem meg.
Sokat gondolkodik, ami miatt egy kicsit türelmetlenebb leszek. De végül a bal kezemet válassza és megmutatom a borítékot.
- Kék! - kiált fel vidáman és a nyakamba ugrik. - Ügyes Kookie. - ad puszit arcomra, amire már felkel nevetnem.
- Mint a hajad. - puszilok az említett részre.
YOU ARE READING
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...