✨27.rész✨

1K 61 0
                                    



Másnap már alig várom, hogy jöjjön értem Jin. Reggel korán felkeltem már és rendbe szedtem magam. Ugyan arra a helyre megyünk, ahova még Jungkook vitt. A legjobb és a legbiztosabb, hogy kész lesz a ruhám, meg az övé.

Az ajtóban állva toporgok, teljesen készen.

- Csók nélkül mentél volna el? - fordulok meg.

- Nem akartalak felkelteni. - várom meg, hogy elém érjen és pipiskedve adók szájára egy csókot.

Derekamat átöleli és nyakamat kezdi ellepni lágy csókokkal.  

- Jungkookh. - sóhajtom el. - Fejezd be. - tolom el mellkasánál fogva.

Morog egyet és hajolna vissza, de szerencsémre, pont ekkor kopognak.

- Mennem kell. - adók egy gyors csókot szájára és mielőtt szólhatna, már elhagyom a házat. - Szia Joe. - mosolygok a gorillára, ő pedig egy aprót vissza.

- Kim Úr. - megyünk a kocsihoz és kinyissa nekem az ajtót.

- Köszönöm.- ülök be. - Szia Jin. - ölelem meg barátomat.

- Szia kicsike. - ölel vissza. - Mi volt mikor hazamentél? - tér már is a lényegre, közben elhelyezkedünk kényelmesen.

- Egy romantikus vacsorával készült.....- hajtom le a fejem. - Bocsánatot akart kérni, de elrontottam az estét. - nézek rá szomorúan.

- Ne vedd magadra, főleg ezek után ne. - fogja meg kezemet.

- De bocsánatot kért. - mosolygok rá. - Tegnap pedig együtt választottuk ki a meghívókat és tetszik neki a terem is. - mesélem boldogan.

- Ez remek. - viszonozza mosolyom.

Az út többi részét, értetlen dolgokról beszéltük végig. Amikor megérkezünk a helyre, már ott vannak Yoongiék. Mosolyogva ölelem meg őket és megyünk be.

- Mr. Kim. - hajol meg a múltkori férfi.

- Csak a legjobb minőségű ruhákat mutasd és választunk. - ül le a kanapéra. - Taehyung pedig felpróbálja őket. - ülünk le mi is.

- Értettem. - hajol meg és siet el.

- Srácok. - fordulok feléjük. - Megcsináltam egy tesztet.- veszek egy levegőt és kifújom.

- És? - kérdezik egyszerre.

- Terhes vagyok. - nézem reakciójukat.

Jin és Jimin felkiált örömében és meg is ölelik egymást. Yoongi pedig, nem tudja feldolgozni az információt.

- Yoongs. - bököm meg a mellettem ülőt. - Jól vagy?

- I-igen.- néz rám. - Csak a kisöcsém már felnőtt. - halkan elkezdek pityeregni és megölelem szorosan. - Mikor nőttél meg? Mikor lett barátod?- teszi fel a kérdéseket, de csak nevetni tudok.

- Akkor nem haragszol? - kérdezem meg.

- Dehogyis. Én leszek a világ legjobb nagybácsija! - mondja lelkesen. 

- Meghoztam a ruhákat. - húz ki egy nagy gurulós valamit, aminek nem tudom a nevét.

- Remek. Taehyung próbáld fel őket. - tapsol egyet.

- Megyek. - kelek fel.

Innentől jött a sok kritika és nem tetszés, ha valamelyik jó volt, abban is volt valami. De ha nem is ez, de akkor az egyiknek tetszett a másiknak nem. A huszadik ruha után, végre mindenki igent mondott és én is bele szeretem.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now