Fáradtan kellek fel és nézek körül szobámban. Lehet csak álmodtam, hogy Jungkook itt van. Kitotyogok a konyhába, hogy valamit egyek és igyak. Egyik nap vettem epres tejet és most meg innám.- Szóval nem álmodtam. - látom meg Jungkookot az asztalnál ülni szendvicsekkel, amiket ő készített.
- Csináltam reggelit Baba. - mondja mosolyogva és nekem a szívem már olvadozik is.
- Köszönöm, de nekem elsőnek az epres tejem kell. - megyek a hűtőhöz és kinyitom, majd farkammal veszem ki és megfogva bontom fel, és kezdem el inni lehunyt pillákkal.
Csak így lehet egy jó napot kezdeni. Leülök az asztalhoz, Jungkook mellé és egy reggeli puszit adók neki, de ő elfordítsa fejét és egy hosszabb csókban lesz részem.
- Nagyon aranyos vagy. - súgja ajkaimra és újra megcsókol, de sokkal lágyabban.
Átülök ölébe, nyakát átkarolom, annyira finom a csókja, teli van érzéssel, ami megdobogtassa a szívem. Kezével derekamat kezdi el cirógatni, ami miatt bele borzongok a csókba a jó érzés miatt és bele is dorombolok , ami miatt pesig elszégyenlem magam és eltávolodva tőle hajtom le fejem lihegve.
- Ez nem baj Kicsim. - emeli fel állam és egy apró csókot ad számra. - Innen tudom, hogy tetszik amit csinálok. - mosolyodik el.
Enyhén piros orcával bólintok és hajával kezdek el játszani, miközben elveszem szemeiben. Annyira szépek,én pedig szerelmes vagyok beléjük. Farkammal megérintem orrát játékból, ami miatt felhúzza nyuszis orrát és nevetni kezdek rajta.
- Mutasd meg a füleid. - kezdek el könyörögni neki.
- Nem. - rázza meg fejét.
- Kérlek. - kezdem el arcát ellepni puszikkal. - Nagyon szépen kérem.
- Rendben. - mondja nevetve.
Elő bújtassa kis szürke füleit, én pedig csillogó szemekkel kezdek el játszadozni vele. Annyira örülnék neki, ha egyszer lenne közös gyerekünk Jungkookal és kis nyuszi lenne.
- Egyél. - ad puszit és már nem is látom füleit.
Kicsit elszomorodva bólintok és megfordulva ölében kezdek el lassan reggelizni vele együtt.
- Mikor megyünk fát venni? - kérdezem meg.
- Ha akarod ma. - válaszolja.
- Inkább ma díszeket vegyük meg, a fát pedig kicsit később. - bólintok.
- Ahogy akarod. - puszil nyakamba. - Nagyon jó illatod van. - nyomja be fejét nyakamba.
- Elfelejtettem bevenni a gyógyszert. - mondom halkan.
- Ha kettesben vagyunk, ne vedd be. - dörmögi.
- Rendben, de most be kell vennem ha elmegyünk.
Pár óra múlva elindulunk és a kocsiban Yoongit hívom fel, hogy mi volt tegnap. Ezt el is felejtettem mondani Jungkooknak.
- Mi volt? - térek a lényegre, ahogy felveszi.
- Azt mondta, hogy az exe volt és zaklassa őt. - sóhajt.
- Jézusom, de úgy - e nem tett vele semmi rosszat? - Jungkook pedig érdeklődve figyel rám.
- Nem, csak fenyegeti és ilyenek. De a tegnapi után már nem fogja, mert ha igen, meg is ölöm. - ezt el is hiszem Yoongitól.
- Nagyon figyelj rá. - mondom neki.
YOU ARE READING
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...