✨40.rész✨

1.1K 49 2
                                    



Reggel a baba sírásra kelek fel. Szemeim egyből kipattannak és Jungkook karjaiból szinte kiugrok. Este eléggé elhúztuk a szeretkezést hajnalba, ami meg is látszik. Nem csak mindkettőnkön, hanem a szobán is.

A levegő, teli van szex utáni illattal, a ruhák szét dobálva, az óvszerek pedig a padlón. Nem is beszélve hogy a párnák a földön. Nem is merek tükörbe nézni.

Gyorsan átmegyek a kis szóbába és elsőnek Junt veszem ki, utána Taewoot, a hinta székbe beülők velük és úgy kezdem etetni egyszerre mind a kettőt, persze hogy ez volt a bajuk. Mindkettőre oda figyelek, hogy semmi se legyen, bár most is nagyon fáradt vagyok, az apjuk elégé lefárasztót.

- Ez a világ egyik legjobb látványa.- kapom a fejem az ajtó felé.

Jungkook áll ott anyaszült meztelenül, ahogy én ülők a székbe. Az ajtó keretnek van dőlve, karja összevonva mellkasa előtt és úgy figyel mosolyogva, de egy kis csintalanságot is látok. Perverz nyúl.

- Menj ki!- kiabálom halkan, a kicsik előtt nem fogok kiabálni.

- Nem.- löki el magát és beljebb jön.

A kis puffot megfogja és elém lerakva ül le rá és úgy figyel tovább. Az arcom lángokban és zavaromból az ébreszt fel, hogy az ikrek fejét elkell húznom melleimtől, hogy levegőt kapjanak. Jun nyafogni kezd és a fejét nyomja vissza.

- Levegőt kell kapnod Kicsim.- beszélek hozzá.

- Én is egésznap a melleiden csüngenék.- vigyorog férjem.

Szemeimet csak megforgatom ezen a beszólásán és újra etetni kezdem az ikreket. Taewoo hamar teli lesz, ezért megkérem férjemet, hogy büfiztese meg. Egyből felkell és kiveszi kezemből, majd járkálgatni kezd. Így simán végig mérem izmos testét. Hátán ott vannak a karmolásaim nyomai, testén majdnem mindenhol harapásom és szívásaim. Jézusom, ha ő így néz ki, akkor én hogy? Nagyon elragadott minket a hév. Most ez lényegtelen, mert Jungkook izmos fenekét figyelhettem beharapott ajkakkal.
Akaratlanul is eszembe jut, hogy az este bele markoltam és jobban magamba nyomtam őt. Miatta én is perverz lettem!

 Miatta én is perverz lettem!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Jaj Babám.- figyelek Junra és elhúzom kis fejét.- Teli vagy már, mi?- mosolygok rá és arcára puszit adok.

Felkelek és büfiztetni kezdem.

- Tae, hol van még pelenka?- fordulok Jungkook felé. Taewoo a pelenkáztatón foglal helyet és látszólag már csak egy tiszta pelus kéne.

- A szekrényben, alul.- mutatok rá.

- Megvan.- veszi ki és adja rá a kicsire.

Emlékszem elsőnek alig akarta csinálni és undorodott tőle, tipikus apa. De aztán belejött és nem nyavalyog, na meg nem passzolja le nekem.

- Jungkook, akkor már ad rá a kis ruháját is.- kérem meg.- Ki mosom azt ami most rajtuk van, másik bodyt is adjál rá.

- Ma nem rakjuk csak rugdalózókba őket?- kérdezi meg.

- Itthon maradsz ma?- megyek mellé.

- Igen.- válaszolja és elővesz egy kis halvány zöldet.

- Akkor jó lesz.- teszem tisztába mellette Junt és a másik zöld rugdalózót adóm rá. - Jungkook.- veszem fel Junt.

- Hm?- figyel rám.

- Elmegyünk ma a parkba sétálni? A babakocsit még nem is használtuk.

- Délután elmehetünk.- rakja be Taewoot az ágyba és a kis plüsst is mellé rakja. A cumiját bekapja és a kis szájába adja utána, amin egyből cumizni kezd a kis uraság lehunyt szemekkel.

- Csinálok reggelit.- mondom neki.- Addig öltözz fel.

- Jun?- kérdezi meg.

- Ő ilyenkor lent hallgassa a kis játékját. - adom a választ, lent is van egy kis ágy, amibe mindig bele rakom amelyik fent van. Van benne mese mondó kis magnó, meg egyebek.

- Te nem öltözöl fel?- jön elém és vigyorogva átkarolja derekam magához húzva, de vigyázz a picire.

- De.- adók ajkaira egy csókot.- Felveszem az egyik nagyobb pólód.- harapom be alsó ajkam.

- Direkt hergelsz?- morogja ajkaimra.

- Takarítsd ki a szobát addig.- vigyorogva adok még egy puszit szájára és a mi hálónkba menve, veszem el egyik felsőjét és már a konyhába is megyek.

Junt bele rakom a kis ágyába és bekapcsolom kedvenc kis meséjét. Még jó, hogy kapott annyi ilyen rágós játékot és azokkal el van.

A pólót felvéve kezdek el csinálni egy könnyű reggelit. Régen volt már omlett, tehát az lesz.

Mikor elkészülők vele, lerakom az asztalra a két tányért és ránézek a kicsire, aki fent van még és rugdalózik magának, miközben a szájában van egy színes rágoka.

- Elvagy?- kérdezem meg és arcára simítok.

Egyet gügyög válasznak, még egy utolsó puszit adók neki, majd az asztalhoz ülök.

Nem sokkal később Jungkook jön le egy száll bokszerban, ez ám a felöltözés. Leül mellém és combomra téve nagy tenyerét, kezd el enni. Követve példáját kezdek el én is enni.

Miután ez meg volt, elmosogatok és elpakolok, addig ő Junhoz ment. De miután én is kész vagyok, oda megyek hozzá és az ölébe foglalók helyet.

- Hihetetlen hogy este húztál fel pizsamát, de most egy ruhát se tudsz magadra venni.- karolom át nyakát.

- Este a Kicsik véget vettem fel, hogy ha lehánynának vagy valami.- ezen felnevetek, mert már volt egy olyan eset hogy nem volt rajta póló és lehányta Taewoo.

- Pedig én elfigyeltelek volna felső nélkül is.- vezetem le egyik kezem kidolgozott felsőtestére.

- Csak nem akarod folytatni az estét?- markol fenekembe, ami hirtelen jött, ezért egy aprót felnyögök de ajkaimba harapok.

- Talán.- húzom az agyát és ágyékán is végig simítok, reakciója pedig egy beharapot száj és vágyitas szemek.

Derekamra vezeti át kezeit és dudorodó tagjára nyom. Kezemmel hasfalát simogatom és nyakára hajolok, elsőnek lágy csókokat adok rá, majd enyhén szívni kezdem a bőrt.

- Benned akarokh lenni.- löki fel csípőjét.

- Szeretnémh.- súgom fülébe nyögve és rá is harapok enyhén.

Mielőtt bármit is csinálna, elhúzodom és kiszállok öléből. Tekintette kérdő és nem érti mi van.

- Jun itt van és Taewoo fent alszik, kibírod még.- kacsintok rá.

- Mi? Taehyung, ne csináld ezt velem!- szenved. - Mi lesz ezzel?- mutat a dudorodó tagjára.

- Gyorsan zuhanyoz le.- adom a jó tanácsot.- De előtte megyek én, addig figyelj a gyerekekre.- adok egy gyors puszit arcára és vigyorogva megyek fel.

_____________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
✨40.rész✨ a hibákért bocsánat💜
Perverz nyúl ez a Jungkook🐰🤣

Már két napja csak esik az eső🌧
És én nagyon kívánok csokit meg gumicukrot vagy csipsz🍫🤩

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now