Taehyungnak segítek megfürödni, hiszen nyolc hónapos terhes és alig bír lépni is. Mindennap levág egy jelenetet, hogy nem szeretem, mert még nagyobb lett és mindennap meg kell nyugtatnom, hogy imádom.Megtörlöm mindenhol és egy nagyobb méretű alvó pólót és bokszert adók rá. Ezután megtörlöm haját is és a szobába viszem az ágyra. Lefektetem és betakarom, egy csókot nyomok homlokára.
- Kookie. - fordulok vissza, mert közben elindultam zuhanyozni.
- Igen, Szívem?
- Bekapcsolod a Tv-t?
- Be. - megyek és bekapcsolom a távirányítót oda viszem neki.
- Köszi. - veszi el és én megyek is zuhanyozni.
A forró zuhany jót tett nekem, hosszú napjaim vannak. A munkára és Kedvesemre is oda kell nagyon figyelnem. Nem mellesleg, bármikor beindulhat a szülés.
Befekszek mellé az ágyba és látom, hogy elaludt már, ezért kikapcsolom a Tv-t és nyakhajlatába bedugóm a fejem, egyik kezemet hasára rakom, lassan el is alszom.
Másnap reggel, arra kelek fel, hogy Taehyung puszilgat.
- Kookie, kelj fel. - túr hajamba. - Pisilnem kell! Szerelmem! - lökdös meg egy kicsit.
- Mi az? - nyitom ki álmosan szemeimet.
- Szeretném ha elengednél, mert bepisilek. - kér meg szépen, ezért elengedem.
Nyöszörögve kell ki az ágyból és derekát fogva bagyog a mosdóba. Annyira jó látvány ez, félre ne értsetek, nem az hogy szenved, hanem hogy tőlem terhes és nem sokára szülni fog és kerek nagy hasával mászkál.
- Jungkook, előbb voltam a baba szobába és össze van törve bent a kis lámpa. - erre fel emelem a fejem, egyből kikelek az ágyból.
- De ugye nem szedted össze? - fogom meg kezét és nézem meg.
- Hajolni se tudok. - mondja mosolyogva.
- Megnézem. - adók puszit fejére és a gyerek szobába megyek, ahol a földön van a kis eltört lámpa.
Ki törte el? Körülnézek a szobában, majd össze szedem a darabokat és felporszívózok. Körül nézek a házban is, de úgy látszik senki nem járt bent, vagy is azt hittem. Jimin ül az asztalnál és a telefonján nézeget lámpákat. Park.
- Jimin, te törted el. - álok meg mögötte.
Ijedtében eldobja a telefont és szívéhez kap.
- Baszd meg Jungkook! - fordul hátra.
- Mit keresel itt kora reggel? - teszem karba kezeim.
- Csak vettem egy macit a kicsinek, de véletlenül leütöttem a lámpát.
- Nagyon béna betörő lennél vagy gyilkos. - sóhajtok. - Jó hogy Taehyung nem lépet bele, mert be ment óda.
- Sajnálom, veszek egy másikat.
- Az a legkevesebb. - megyek a konyhába és a reggeli epres tejét és vitaminokat megfogom és felviszem Szerelmemnek. - Még ma legyen meg. - megyek el Jimin mellett.
A szobába felérve egy aranyos látvány fogad. Taehyung az ablak melletti kis fotelba ül és pocakját fogva énekel halkan. Tökéletes szülő lesz a gyerekünknek.
Halkan megyek elé és letérdelve a földre, hajtom fejem combjára és kezemet rárakom az övéjére.
- Hogy tört el a lámpa? - kérdezi meg és kezével jelzi, hogy kéri a tejét, amit oda is adók neki.
YOU ARE READING
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...