Lassan kezd el sétálni hozzám, piros arcomat jobban lehajtom és próbálom szívem ritmusát szabályozni.- Szia. - áll meg előttem.
- Szia. - mondom halkan.
- Tetszik a virág?
- Gyönyörű. - nézek fel rá. - Mit akarsz tőlem Jungkook? - térek a lényegre és próbálok magabiztos maradni, ami elég nehéz a közelében.
- Megismerni téged Taehynug, de nem engeded. Sajnálom a múltkorit, nagyon.
- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet. - rázom meg fejem.
- Kérlek. - néz rám könyörgően. - Egy esély.
Hosszasan bámulni kezdem és agyalni. Ő tényleg megakar ismerni és egy éjszakáért nem teperne ennyit, nem ér meg neki ennyit. Viszont ő udvarolni akar és megismerni, de van egy hatalmas titkom ami kockázatos. Be kell vallanom hogy nagyon is tetszik nekem és megdobogtassa a szívemet, ezért most az egyszer engedek szívemnek.
- Legyen. - jelentem ki, arca pedig egyből felvidul a boldogságtól. - De elsőnek mindent lassan és el kell hogy nyerjed a bizalmam. - mondom komoly hangon.
- Értetem. - bólint rá. - Kezdhetjük egy randevúval? - meglep kérdése, engem még senki sem hívott el.
- Igen. - jövők is zavarba.
- Holnap? - hajol egy kicsit közelebb.
- Dolgozom már. - bújok a virágokba. - Hétvége megfelel.
- Akkor hétvége, este nyolc?
- Megfelel. - mosolyodom el, tényleg ennyire el akar vinni randizni?
Kicsit beáll a csönd, ami nem zavar engemet, csak korgó hasamat. Felnevet ezen, de én csak kínosan megköszörülöm a torkom.
- Pizzát akartam rendelni, mielőtt csengettek volna. Esetleg feljöhetsz és ha-
- Felmegyek. - vágja rá.
- Oké.- bólintok mosolyogva és megyek be előtte, ő pedig követ fel egészen lakásomba. - Ez a lakásom. - nyitok be. - Nem nagy, de nekem megfelel, mert egyedül vagyok. - fordulók felé, de ő lehunyva tartsa szemeit. - Valami gond van? - kinyissa szemeit és halványan elmosolyodik.
- Semmi sincs.- veszi le cipőjét, ami udvarias.
- Rendben, megrendelem a pizzát. -keresek egy vázát és rakok bele vizet, majd le rakom a szekrényre, megfordulók és egy kisebb szívinfarktust kapok mikor meglátom hogy végig engem nézet a széken ülve.
- Ananászosat szeretem. - próbálja vissza tartani a vigyorát.
- O-oké.- kezd el lángolni arcom és gyorsan a szobámba megyek a telefonomért.
Megrendelem a pizzákat és kicsit nyugtatva magam, megyek vissza vendégemhez. Leülök vele szembe és kezemet kezdem el piszkálni az asztal alatt.
- Mesélsz valamit? - töri meg a csendet. - Magadról. - teszi hozzá.
Egy pillanatig felnézek rá, majd vissza hajtom a fejemet.
- Kiskorom óta egyedül élek, nem kellettem a családomnak. Yoongival egy esős napon ismerkedtem meg kicsinek, mindig hozott nekem ételt és segített nekem mindenben és Yoongi nekem olyan lett mint a bátyám. Ő a legjobb barátom. - nézek fel rá. -Most pedig egy diszkóban dolgozom mint pultos és megvagyok elégedve vele.
- Jártál iskolába? - kérdezi kíváncsian.
- Nem. - rázom fejem. - Mindenben Yoongi segített, ő tanított engem.
- Nagyon sajnálom Taehyung. - teszi kezét az enyémre, mert idő közben felraktam. - Egyszer megismerném ezt a Yoongit, hogy megháláljam neki, hogy segített neked.
- Talán. -nyelek egyet. - Tudom furcsa kérdést teszek fel, de milyen állat vagy Jungkook? Már mint, egyszer se láttalak úgy.
- Ezt még nem árulhatom el. -fordul el. - Na és te?
- Én sem árulhatóm még el. - rázom meg fejem.
- Akkor már van egy közös tulajdonságunk. - mosolyogva néz vissza rám, a pizza pedig akkor érkezik meg. - Majd én. - kell fel, és mielőtt szólhattam volna, már a dobozokkal jött vissza. - Tessék. -rakja le.
- Kifizettem volna.
- De én akartam. - ül le. - Ezen ne sértődj meg Szépségem. - mondja kedvesen.
Inkább gyorsan kivettem egy szelet pizzát és tömni kezdtem a fejemet, amit megnevetett.
Csendben kezdte el ő is enni, ameddig nem kezdet el csörögni a telefonja és tekintette egyből megváltozott. Kissé feszülten rakta le, és felkelt, mellém jött.
- Sajnálom, de mennem kell, köszönöm hogy felhívtál, örültem itt lenni. - illedelmesen megköszön mindent és hajamba ad egy csókot. - Szia Szépségem. - megy is el. Én pedig, mint egy hal tátogok és nem tudok megszólalni.
Kezdi nagyon belopni magát a szívembe, amit nem engedhetek meg ilyen hamar! Én hülye még fel is hívtam, de olyan jó volt hogy itt volt. De miért sietett így el?
___________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Sajnálom a hibákat és hogy nem lett annyira jó ez a rész💜
Mik lesznek vajon még ezek után? 💫And én reggel annyira aggódtam a Wtp-Em miatt. Mondták hogy tízig csinálják, de nekem akkor még nem volt jó és ne tudjátok meg milyen érzés volt, aztán az egyik barátnőm írta hogy 11 után lesz jó és jó lett😍✨
Hogy vagytok Tiglik?🐯💫❤️
Legyetek jók❤️ pusziiiii💕💕💕
YOU ARE READING
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...