✨53.rész✨

873 42 1
                                    





- Tartsd egyenesen Taehyung!- szól rám Jungkook, nem viccelt velem.

Amikor útközben jöttünk, mondta hogy nem fog velem kivételezni, és én persze helyeseltem mert én sem akarom. De ha csak egy kicsit is nem úgy csinálok amit mond, vagy valami más, akkor rám kiabál, vagy megmutassa , hogy kell rendesen. Nem tehetek róla, hogy egyszer volt pisztoly a kezemben és még azzal sem lőltem!

Egy szabadtéren vagyunk, ahol csak egy tábla van, messze tőlem. Nem szerette volna Jungkook, hogy bárki megzavarjon minket, ezért egy üres helyre jöttünk ki a városból.

Fegyveremet felemelem és célozva lövök, csak hogy még a közepének a közelébe se ment és kicsit hátrébb is lököttem a fegyvertől, ahogy elsült.

- Taehyung, te figyeltél rám mikor elmagyaráztam, hogy kell? - masszírozza orrát Jungkook. - Mondtam, hogy stabilan álljál, mert hiába a legfinomabb fegyvert adtam neked, attól még van egy kis ereje.- jön közelebb hozzám.

- Miért? Mi lenne ha egy másik fegyver lenne a kezemben?- húzom fel szemöldököm kíváncsian.

- Lehet kiugrana a karod, hátra esnél és ehhez hasonlók. - áll meg mögöttem.- Megmutatom.- emeli fel kezemet, amelyikben a fegyver van és felhúzza a ravaszt.- Tedd rá a másik kezedet is.- súgja a fülembe, én pedig egy reszketet sóhajjal teljesítem. Teljesen hozzám préseli magát és rendesen érzem azt, amit most nem kéne fenekemnél. Másik kezével a derekamat tartsa. - Kicsi terpesz és stabilan fogsz állni.- vele együtt teszem ezt is.- Céloz. Látod azt a pöcköt ott?- erre bólintok.- Azzal kell céloznod, azt figyeld és pontos leszel. Ha ez meg van, próbálj stabil maradni és ha úgy érzed.- húzzuk meg együtt a ravaszt.- Húzd meg.- pont a közepébe.- Menni fog?- lehelete nyakamnál égeti a bőrt.

- Megpróbálom.- válaszolom.


Miután pár óra hosszát elvoltunk, Jungkook úgy döntött elég volt mára ennyi.

- Álljunk meg valahol, mert éhen halok!- dőlök el az ülésben.

- Driveban megállok, csak mond melyikbe.- válaszolja.

- Most KFC legyen.- válaszolom, pedig én nagy McDonald's - os vagyok. Árulónak érzem magam ilyenkor.

Miután sikeresen kikértük az ételeket és ki is adják. Haza fele vesszük az irányt, közben eszünk. Na jó, Jungkookot is konkrétan én etettem, de hát vezet.

- Hoztunk kaját!- megyek a nappaliba és Jimin kezébe nyomom.

- Ez a fizetésetek, jól osszátok be.- öleli át derekam Jungkook.

- Kedves vagy főnök és főnökasszony.- pakolja ki az ételt a dohányzó asztalra.

- Hogy ment?- kérdezi Jin.

Már válaszolnék, de férjem ebben is megelőz.

- Gyakorlás kérdése és bele jön.- ennél jobb választ én sem tudtam volna adni.

- Gyakorolnom kéne a stabil állást, hogy ne esek hátra vagy valami.- húzom el számat.- Megyek edzeni.- bontakozok ki, párom védelem nyújtó karjából és a Kicsik szóbájába veszem fel az irányt.

Megkérdeztem volna tőlük, hogy volt-e bármi baj ma, de mindig lehurrognak, hogy nem kell mindennap megkérdeznem, mert minden jól megy.

A két Kicsi az ágyukban van és látszólag fent. Nagy mosollyal megyek hozzájuk és hatalmas puszikat adok mindkettőnek, amit vigyorogva élveznek és hatalmas hanggal.

- Minden rendben volt veletek?- kérdezem meg, közben kezembe veszem Junt. - Annyira hiányoztatok!- veszem ki Taewoot is.- Már olyan nagyok vagytok, pedig alig telt el pár nap.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now