✨6.rész✨

1.2K 77 0
                                    




Megfordulók és Ő áll velem szemben, elég közel. Fekete öltözékében, ami egy inget és egy farmer nadrágot tartalmaz. Annyira szexin néz ki és két gomb nincsen begombolva. Szemeibe nézek fel és csábos mosolyával találom szembe magam. Szóval végig nézte ahogy lestírölöm, szemeimet lesütöm és a padlót kezdem el bámulni.

- Újra találkozunk. - szólal meg rekedt hangján. - Nem akartam a múltkor, olyan közvetlen lenni. Sajnálom.

- Én sajnálom, hogy csak úgy elrohantam.- nézek fel nehezen szemeibe.

- Tessék.- nyújtsa nekem a csokit, amit elveszek.

- Köszönöm, Jungkook. - mosolyodom el ahogy ki mondom nevét.

- Szép a mosolyod, Taehyung. - jövők még jobban zavarba, nevem hallatán.

Ekkor pont jelez a telefonom, hogy ideje bevenni a gyógyszereket. El is felejtettem hogy sietek.

- Basszus. - nyomom ki idegesen.

- Baj van? - kérdezi meg.

- Csak sietnem kell haza, sül az étel és úgy hagytam. - teszem zsebre telefonom, berakom kosaramba a csokit. Biztos nem mondom el neki a dolgokat velem kapcsolatosan, nem is ismerem.

- Gyalog jöttél?

- Igen, de megyek. Szia. - indulok meg a kasszához.

Gyorsan lepakoltam mindent, hisz senki nem volt előttem, fizetés után indultam volna ki, ha Jungkook nem kiabál utánam.

- Várj!- fizeti gyorsan ki és jön be mellém. - Elviszlek.

- Nem. Nem kell. - tiltakozom és megyek ki, szorít az idő!

- Hamarabb haza érsz. - jön utánam.

Ez mondjuk jól jöhet.

- Rendben. - lepődik meg ő is, de én is magamon. Nem gondoltam át igazán.

Kocsijához kísér és ki is nyissa nekem az ajtót. Gazdag kocsija van, egy A Merci feketében a legújabb. Vajon mit dolgozhat?

Beül ő is a volán mögé és egy öv csattolás után indultunk is. Elmondtam neki a címet és beütötte a gps-be, majd elindultunk. Nagyon izzadok, dzsekim ujját szorongatom, a szatyrot letettem a lábamhoz.

- Mit dolgozol? - bukik ki belőlem a kérdés és nézek rá kíváncsian.

Kicsit megfeszül és mint ha nagyon agyalna.

- Vezetői állásom van. -köszörüli meg a torkát. - Te a diszkóban dolgozol, nem? - néz rám egy pillanatra, majd vissza az útra.

- Igen pultos. - bólintok. - Szeretem a munkám. -rántok vállat.

- Nem akarsz olyan helyen dolgozni ahol kevés részeg, kanos, szemétláda van? - hangjából mint ha a féltékenység, düh és talán a parancs hallana.

- Ha nem tudnád, nem tudnának velem lenni. - mondom egy kicsit gúnyosan , mert egyszerűen felidegesített. 

- Igazán? - áll meg a lakásom előtt és kicsatolja az övét és felém fordul. - Nem tudhatod Tahyung, mit akarnak azok az állatok! Nem egyszer hallottam hogy nem érdekelte őket a faj vagy bármi!

- Tudom én jól Jungkook! - mondom neki, minden tudóan amit ő is észre vesz és egy mélyet szippant a levegőbe. A fenébe!

-  Milyen állat vagy Taehyung? - lefagyok.

- Én...én....mennem kell. - csatolom ki gyorsan magam és szállok ki, csak hogy ő is utánam jön és csuklómra fog.

- Olyan furcsa vagy. -ráncolja a szemöldökét össze.

- Engedj el.- mondom halkan.

- Miért menekülsz Taehyung? Tudom, hogy nincsen semmilyen étel amit csinálsz. - elnyitom ajkaimat. Még is honnan?

- Kérlek, Jungkook. - nézek szemeibe könyörgően.

Pár másodpercig figyel, majd sóhajtva nyom egy cetlit a zsebembe és arcomra simít.

- Hívj fel később. -veszi el kezeit és egy utolsó pillantás után , száll be kocsijába és megy el.

Mi ez az érzés a hasamban? Miért érzem még tenyerét arcomon? És miért bizsereg ennyire?

Fejemet megrázva, szaladok gyorsan fel lakásomba és pár falat után veszem be gyógyszerem. Remélem nem tudott meg semmit.

Kezemet oda rakom ahova ő rakta és elmosolyodom. Olyan jó érzés volt, meleg volt a tenyere és hatalmas. Légyszívesebben bele bújtam volna érintésébe és igaz vallómat megmutatva doromboltam volna a jó érzéstől. De ezek csak ábrándok, igaz Taehyung? Soha nem tudhassa meg ki vagyok és kerülnöm is kéne.

De várjunk csak! A dzsekim!

Gyorsan a dzsekimért futok és előveszem a cetlit. Ez vajon az ő száma lenne? De várjunk, hívjam én fel? Kerülnöm kéne. Mit csináljak?

_____________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
✨6.rész✨ woowwwwwwwwww
Sajnálom, hogy nem hoztam hamarabb és hogy ilyen összecsapott lett💜
Szóval Jungkook volt az🐰
Ne és ezek után mi lesz? 💫
Legyetek jók❤️pusziiiii💕💕

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now